Over de wielersport en zijn beoefenaars.

persconferentie rasmussen

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 nov 2007 16:02

Ben je nou echt zo dom dat je niet snapt dat dit argument kant noch wal raakt? Natuurlijk kan het regenen in juni, sterker nog ik was in juni nog in de Dolomieten en toen regende het pijpenstelen! De Dolomieten zijn een bergketen en net als in elke bergketen is het weer nogal verradelijk.

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 12 nov 2007 16:08

Al is de leugen nog zo snel.....[/quote]

Maar ja, zelfs dat van die commentator kan niet waar zijn, want het kan niet regenen in juni in Italië.....zie een stuk of wat posts terug in deze draad.

Waar slaat het op dat het in Italië niet kan regenen in juni!! Klinklare onzin! Dat zou één ieder die in deze periode wel eens in de Dolomieten is geweest toch moeten kunnen bevestigen. Ik ben zelf zo'n 7 keer in deze periode in dat gebied geweest en ben elke vakantie wel eens verrast/overvallen door een flinke onweersbui. Je zit daar immers in de bergen, waar het weer zeer onstabiel is en zeer plaatselijk onweersbuien regelmatig voorkomen. Vooral in de loop van de middag.... Buien kunnen daarbij zo plaatselijk vallen dat ze niet op de buienradar de zien zijn.

Daarnaast voelde Cassani zich behoorlijk opgelaten na zijn uitlatingen, die hij per toeval deed, om de trainingsijver van Rasmussen te benadrukken. Het was helemaal niet zijn bedoeling om hem te verlinken. Hij wist van dat hele mexico geval namelijk niets af...... Maar dat terzijde.

Resumerend kunnen we stellen dat de Rabobankploeg mij zeer teleursteld met dit hele verhaal. Zij dragen bij aan de leugen. Hopelijk heeft dat geen consequenties voor de verdere sponsoring....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

niklas2
Forum-lid

niklas2 12 nov 2007 16:12

Hmmm, blijkbaar is ironie niet aan iedereen besteed.

Wat ik maar duidelijk wilde maken: de plensbui is nu juist de trigger geweest waardoor 'de zaak Rasmussen' aan de orde is gekomen. Zou het zonnig zijn geweest, dan zou Cassani zich waarschijnlijk niet eens herinnerd hebben dat hij Rasmussen had zien trainen in de Dolomieten.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 12 nov 2007 16:19

Niklas2 schreef:Hmmm, blijkbaar is ironie niet aan iedereen besteed.

Wat ik maar duidelijk wilde maken: de plensbui is nu juist de trigger geweest waardoor 'de zaak Rasmussen' aan de orde is gekomen. Zou het zonnig zijn geweest, dan zou Cassani zich waarschijnlijk niet eens herinnerd hebben dat hij Rasmussen had zien trainen in de Dolomieten.

Hij zou het zich wel herrinerd hebben, maar had het waarschijnlijk niet ter sprake gebracht. Trainen in de stromende regen is natuurlijk echt iets voor mannen met 'grinta'.
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 nov 2007 16:34

Niklas2: excuses, ik dacht echt dat je het serieus meende :o

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 12 nov 2007 16:40

Scepticus schreef:
havana schreef:Het is nu in ieder geval duidelijk dat Rabo ploeg meer wist datn ze tot op dit moment hadden willen toegeven.

Wilden ze dan zó graag de Tour winnen? Hebben ze dan eerst gedacht 'mondje dicht, hopen dat t overwaait zonder dat iemand er iets van zegt?'
Ik denk het niet. Rasmussen was er alleen voor de bollen en ook nadat hij het geel pakte, wist Rabo niet hoe sterk ze moesten benadrukken dat Menchov kopman was.

niklas2
Forum-lid

niklas2 12 nov 2007 17:19

havana schreef:Niklas2: excuses, ik dacht echt dat je het serieus meende :o

nergens voor nodig Havana! Volgende keer leg ik de ironie speciaal voor jou er driedubbeldik bovenop ;-)

auke
Forum-lid

auke 12 nov 2007 17:26

Als de Raad van Commissarissen Breukink behoudt als ploegleider, dan moeten ze Rasmussen ook rehabiliteren....., en dat zal wel niet gebeuren. Mooi moment voor een derde Nederlandse Profploeg....., kan die mooi door Batavus gesponderd worden ;)

niklas2
Forum-lid

niklas2 12 nov 2007 17:33

Auke schreef:Als de Raad van Commissarissen Breukink behoudt als ploegleider, dan moeten ze Rasmussen ook rehabiliteren....., en dat zal wel niet gebeuren.

De Raad van Commissarissen heeft de huidige (interim) directie van de Rabo fietsploeg de opdracht gegeven om voor het einde van dit kalenderjaar met een plan te komen en daarna uit te voeren om de in het rapport Vogelzang geconstateerde tekortkomingen binnen de leiding van de ploeg weg te werken.

Lees (althans, mijn interpretatie): Van der Aat mag zelf vieze handen als interim directeur maken en Breukink ontslaan. En daarna zal, als er is 'afgerekend' met de schuldigen, een nieuwe directie aantreden.

speric
Forum-lid HC

speric 12 nov 2007 23:55

Ben ik nu de enige die zich groen en geel ergerd aan die Durcot ?

Plaats reactie