Ik ben de 25e geweest en ik zit nu veel beter op mijn fiets! Het bleek dat mijn zadel veel te hoog stond o.a
Ook heb ik ophoogplaatjes onder mijn look plaatjes gekregen.
Moest ook nog ipv een 110mm een 100 mm stuurpen plaatsen.
Ik rij nu al een week lekker rond op m'n fietsje...Kan veel meer kracht kwijt en kan ook meer omwentelingen maken. Ben er erg tevreden mee.
Advies over zitpositie (adressen)
Vorige week bij Lucas in Renkum geweest. Vriendelijke gast die weet waar hij het over heeft en ook simpele wielertoeristen als ik serieus neemt.
Hij neemt uitgebreid de tijd voor je (ik was er bijna 2 uur bezig) en is niet duur. Nu nog zien of de veranderingen die hij adviseerde ook effect gaan hebben, maar dat blijkt natuurlijk pas op de langere termijn.
Opvallend was wel dat hij precies de dingen eruit pikte waar ik zo al mijn twijfels over had, dus dat is een goed teken!
Hij neemt uitgebreid de tijd voor je (ik was er bijna 2 uur bezig) en is niet duur. Nu nog zien of de veranderingen die hij adviseerde ook effect gaan hebben, maar dat blijkt natuurlijk pas op de langere termijn.
Opvallend was wel dat hij precies de dingen eruit pikte waar ik zo al mijn twijfels over had, dus dat is een goed teken!