PRO RC50
Nou ja, Nederlands product ? Nederlandse leverancier bedoel je denk ik. Dat de DT Swiss beter zijn dan de ultegra geloof ik wel, maar beter dan Dura Ace, dat zal wel meevallen. Denk dat de pro's in de winkel ook wel goedkoper worden.
ff een oud draadje opnieuw leven inblazen....
Ik heb ze gekocht (clincher) voor 595,- bij CC5311.nl (voormalig van Tuyl)omdat het voor deze prijs een topsetje lijkt.
Zodra de laaste sneeuw weggeregend is (komend weekend ?) ga ik testen en verslag uitbrengen.
Ik heb ze gekocht (clincher) voor 595,- bij CC5311.nl (voormalig van Tuyl)omdat het voor deze prijs een topsetje lijkt.
Zodra de laaste sneeuw weggeregend is (komend weekend ?) ga ik testen en verslag uitbrengen.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
-
- Forum-lid
Ook ik ben erg benieuwd in je tests. Het lijkt me een goede wielset, zitten Ultegra naven in, alleen ben ik niet zo een fan van die zilvere spaken.
Pinarello FP6 de echte Italiaan.
Er valt erg weinig over te vinden. Op amerikaanse forums vind je wel wat. De ultegra naaf is gewoon goed te noemen die erin zit. Verder vind ik alleen die van kleur veranderende velgen er niet uit zien, maar dat is een kwestie van smaak.
Wielrennen.. Verslavend als geen ander.
|Pinarello FP6|
|Pinarello FP6|
Duurde even, maar had het even druk met andere zaken.
Ik heb inmiddels zo'n 600 km met de wielen gereden. Ik kan niet anders zeggen dan dat het voor het geld een prima set is.
Het zijn niet de lichtsten, maar aero zijn ze zeker en ook goed stijf. (ik weeg 74 kg)
Zelfs bij fors aanzetten in een sprintje houden ze zich prima.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Ik heb inmiddels zo'n 600 km met de wielen gereden. Ik kan niet anders zeggen dan dat het voor het geld een prima set is.
Het zijn niet de lichtsten, maar aero zijn ze zeker en ook goed stijf. (ik weeg 74 kg)
Zelfs bij fors aanzetten in een sprintje houden ze zich prima.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar ik heb er alle vertrouwen in.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Ik heb er nu een aantal ritjes opzitten met deze prachtige (jaja, da's subjectief) wielen en ik vind ze heerlijk. Ik heb ze gekozen omdat ik iets moois wilde in mijn nieuwe fiets dat toch stevig is. De wielen ogen zeer degelijk met 24 spaken en normaal spaakpatroon.
Ze rijden prima en het geluid bij aanzetten geeft je meteen vleugels: zoefffff!
Ze rijden prima en het geluid bij aanzetten geeft je meteen vleugels: zoefffff!
-
- Forum-lid
ik heb ze voor tubes in de cross super goede wielen echt waar
veldrijder schreef:ik heb ze voor tubes in de cross super goede wielen echt waar
Uh? Waarom vraag je dan in onderstaand topic om goede carbon wielen voor in jouw crosser als je al een setje PRO RC50 wielen hebt?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=49573
Red Bull Carbon SL-3000 2010, Cube Reaction XT 2006
fietspret schreef:veldrijder schreef:ik heb ze voor tubes in de cross super goede wielen echt waar
Uh? Waarom vraag je dan in onderstaand topic om goede carbon wielen voor in jouw crosser als je al een setje PRO RC50 wielen hebt?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=49573
Omdat ie (onzinnige) posts aan het verzamelen is zodat ie bij 25 posts iets te koop kan aanbieden.
Toch, veldrijder?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.