[quote="ingmarb"]ieder zijn eigen mening daarover
[/quote]
En met deze zinloze toevoeging heb je je 25e post te pakken, en meteen heb je je fiets te koop aangeboden.......
Te koop regels aangepast
-
- Forum-lid
[quote="intersantos"][quote="ingmarb"]ieder zijn eigen mening daarover
[/quote]
En met deze zinloze toevoeging heb je je 25e post te pakken, en meteen heb je je fiets te koop aangeboden.......[/quote]
De zoveelste in het rijtje deze week..
(oeps nuttelose post van mij (A) )
[/quote]
En met deze zinloze toevoeging heb je je 25e post te pakken, en meteen heb je je fiets te koop aangeboden.......[/quote]
De zoveelste in het rijtje deze week..
(oeps nuttelose post van mij (A) )
[quote="gast"]Die 25 berichtenregel gaat wel heel erg uit van het type forummer dat veel post. Het lijkt me toch tamelijk legitiem dat iemand die bijvoorbeeld een jaar hier rond hangt en vijf keer een vraag stelt en een paar keer iemand heeft geantwoord na een tijdje zijn fiets probeert te verkopen. 25 berichten is dan best wel veel.
Bovendien: met zoveel geleuter, wat maakt het eigenlijk uit dat er van alles verkocht wordt? Heeft Fiets daar last van? [/quote]
Iemand die actief mee wil praten (en daar is een forum voor) en dat ook doet, komt vrij snel aan 25 post. En als je het forum wil gebruiken om je spulletjes te verkopen, kan je beter naar de diverse verkoopsites gaan.
Bovendien: met zoveel geleuter, wat maakt het eigenlijk uit dat er van alles verkocht wordt? Heeft Fiets daar last van? [/quote]
Iemand die actief mee wil praten (en daar is een forum voor) en dat ook doet, komt vrij snel aan 25 post. En als je het forum wil gebruiken om je spulletjes te verkopen, kan je beter naar de diverse verkoopsites gaan.
Niets is wat het lijkt..
Super bedankt Pinarello! Misschien dat het te maken heeft met het feit dat ik geen reactie kan geven op een eerdere reactie. Dat ging in het verleden ook wel eens fout! Ik ben in ieder geval blij met je hulp! Tikke tank!
Gerardo