Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fiets-tattoo

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 12 okt 2007 13:15

Eh, volgende de aankondiging zijn de meeste plekken, ruim een week van tevoren, al volgeboekt, dus genoeg bedenktijd voor de meesten ;)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

b-ram
Forum-lid

b-ram 12 okt 2007 13:24

Met de vooraankondiging willen we bereiken dat mensen er over nadenken voordat ze zich aanmelden. Alternatief was óp de beurs pas de actie bekend te maken, maar dan krijg je inderdaad dat mensen onder druk beslissen. En nu kent de fiets(ers)markt al zoveel emotionele besluitneming en reacties en weinig rationaliteit.

Natuurlijk werken we met een formulier. Mensen moeten dit met hun volle verstand doen, of anders niet. En als mensen net voor het moment alsnog afhaken; jammer, maar geen probleem.

Oh ja, minimumleeftijd 18 jaar. Handtekening of zelfs aanwezigheid van ouders maakt daarbij niets uit, die leeftijd is de grens.
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 okt 2007 18:53

Waarom zetten jullie niet gewoon ook henna's? Denk dat daar zeker veel animo voor is (alhoewel de Campapolitie dan waarschijnlijk allemaal Campa op hun arm willen omdat ze zo graag te koop lopen met hun merk).

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 14 okt 2007 00:03

Persoonlijk vind ik roken meer iets van zelfverminking.

Iedereen die zo'n tattoo laat zetten heeft erover nagedacht. Er zit tijd tussen de aankondiging van de mogelijkheid daartoe en het daadwerkelijk laten zetten. Mensen kunnen dus altijd terugkrabbelen als ze het niet willen.

En tja, een tattoo is zichtbaar maar kan verder weinig kwaad. Gevolgen van bijvoorbeeld roken zijn niet direct van buitenaf zichtbaar terwijl iedereen wel bekend is met de mogelijk negatieve gevolgen. Het is dus maar net wat je onder verminking verstaat!

campaioen
Forum-lid

campaioen 14 okt 2007 00:26

Ik vind sommige tattoos ook mooi (die dame daar boven....), maar het zetten van het fietslogo omdat het gratis is, kan ik niet anders kwalificeren dan een verminking.

[/quote]

Tja, volgens mij is het vlees toch mooier dan dat tekeningetje erop ;)
no pain no gain

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 14 okt 2007 00:41

Hoe zit het met de hygiëne? Ik heb gelezen dat je Aids kan oplopen van vuile naalden!
Gerardo

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 14 okt 2007 17:18

[quote="Gerardo"]Hoe zit het met de hygiëne? Ik heb gelezen dat je Aids kan oplopen van vuile naalden![/quote]

Link

Staat onder toezicht van de GGD, sowieso zal een goede tattooëerder (schrijf je dat zo? :p ) daar wel zorgvuldig mee zijn mag ik hopen.....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

intersantos
Forum-lid

intersantos 14 okt 2007 18:41

[quote="Scepticus"][quote="Gerardo"]Hoe zit het met de hygiëne? Ik heb gelezen dat je Aids kan oplopen van vuile naalden![/quote]

Link

Staat onder toezicht van de GGD, sowieso zal een goede tattooëerder (schrijf je dat zo? :p ) daar wel zorgvuldig mee zijn mag ik hopen.....

[/quote]

''mevrouw de tattooeerder'' is zelfs ook nog verpleegkundige...:
http://www.lab360.nl/

luna
Forum-lid

luna 21 okt 2007 20:53

en heeft iemand al een foto van zijn kersverse tattoo :)

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 22 okt 2007 12:25

Ja ik:

Afbeelding

Het is niet mijn eerste tattoo, ook niet mijn tweede... en ik ben er hartstikke blij mee en trots op!! Ik vind hem erg mooi. Er zullen best mensen zijn die dat niet vinden of die het zonde vinden, voor hun mening heb ik respect. Ik verwacht dan ook dat zelfde respect terug. Iedereen doet zelf met zijn of haar lichaam wat ie wil. Ik heb dit gedaan omdat ik 'de fiets' met mij vereeuwigd zie, het is mijn passie, mijn alles, mijn leven... het hoort bij mij.

maatchen
Forum-lid

maatchen 22 okt 2007 12:41

[quote="Gerardo"]Hoe zit het met de hygiëne? Ik heb gelezen dat je Aids kan oplopen van vuile naalden![/quote]

Bijna elke stad heeft tegenwoordig wel een opvang waar gratis schone naalden verstrekt wordt..........................

Plaats reactie