Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Xentis wielen. Verkocht!!
[quote="r.oord4"]ik weet dat het niet veel is maar ik heb 600 euro te besteden aan wielen en nee ik wil niet
voor een dubeltje op de eerste rang zitten en zoek carbon wielen en vond deze erg mooii[/quote]
en anders kijk je hier ?
http://forum.fiets.nl//topic.asp?COMMAN ... &TID=20298
voor een dubeltje op de eerste rang zitten en zoek carbon wielen en vond deze erg mooii[/quote]
en anders kijk je hier ?
http://forum.fiets.nl//topic.asp?COMMAN ... &TID=20298
-
- Forum-lid HC
Waarom doe je ze weg, staan echt niet zo verkeerd in je Prince!!
Wielen lijken me voor de rest ook super rijden.
Wielen lijken me voor de rest ook super rijden.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="Peter i200"]er komt zelfs nauwlijks reactie of mensen die überhaupt een bod doen.[/quote]
Niet iedereen koopt dit soort van wielen ongeacht hoe goed ze wel zijn. Om gewone wedstrijden te rijden kan je ze niet gebruiken, omdat het niet toegestaan is. Enkel bij tijdritten of triatlon wedstrijden. En wielertoeristen, maar niet elke toerist geef dit uit aan occ. wielen. Dus is het normaal dat er maar een beperkt publiek voor is.
Niet iedereen koopt dit soort van wielen ongeacht hoe goed ze wel zijn. Om gewone wedstrijden te rijden kan je ze niet gebruiken, omdat het niet toegestaan is. Enkel bij tijdritten of triatlon wedstrijden. En wielertoeristen, maar niet elke toerist geef dit uit aan occ. wielen. Dus is het normaal dat er maar een beperkt publiek voor is.
-
- Forum-lid HC
Heb het idee dat deze wielen een beetje "uit" zijn!
Voor dat geld zou ik een mooi ander setje kopen, ben zelf toerist maar zou ze ook niet kopen, passen ook niet bij elke fiets! Dat is tenslotte ook de reden dat jij ze weg doe.
Voor dat geld zou ik een mooi ander setje kopen, ben zelf toerist maar zou ze ook niet kopen, passen ook niet bij elke fiets! Dat is tenslotte ook de reden dat jij ze weg doe.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!