HenkV schreef:Frankvanboven schreef:Je vergeet een aspect van de fietsverslaving: de lichamelijke consequenties.
Jammer dat niemand hier iets over schrijft. Of is het gelukkig omdat er toch relatief weinig problemen zijn?
Ook mijn docter werd wat onrustig nadat ie die zuignapjes op m'n borst had geplakt. Het hart schijnt erg groot te zijn. Perso dacht ik dat iedere fietser dat heeft dus daar keek ik niet van op. Op de een of andere schaal had ik 33 waar 35 het absolute maximum zou zijn (?). Hij was flink bezig om me af te remmen als 40 jarige (?) Als ik niet aan fietsen zou doen had ie me als hartpatient gekwalificeert. Tja, wat moet ik ermee? Nooit heb ik er last van, ging bij hem langs voor een competitie verklaring en heb die ook gekregen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? Ik heb al eerder in dit draadje gelezen van iemand die moest blijven fietsen... Lijkt me niet echt gezond! Ik ging pas bloed geven (donor) en toen ze mijn hartslag gemeten hadden zij de mevrouw dat het eigenlijk aan de lage kant was, nog twee slagen lager en ze moest de dokter gaan roepen.
Henk, ik denk dat jij een hartslag had van 33 en 35 zou absoluut het laagste mogen zijn denk ik. Dit kan wel kloppen met je 40 jaar, maar het is wel heel erg laag hoor!