Het grote ergernissen toppic.
- robbebopper
- Forum-lid HC
[quote="Mr. Chrono"]Mocht je je ergeren aan het taalgebruik van deelnemers aan dit forum dan lijkt me dit forum de aangewezen plek om daar over te klagen. Als je dan je gal gaat spuien op eerder genoemd forum (www.nederlands.nl/forum/algemeen) lijkt me de kans dat die boodschap bij de juiste aankomt te verwaarlozen.[/quote]
Ik mis twee komma's in deze zin. Bovendien zou ik je bericht eindigen met het woordje "is".
Ik mis twee komma's in deze zin. Bovendien zou ik je bericht eindigen met het woordje "is".
[quote="Robbebopper"][quote="Mr. Chrono"]Mocht je je ergeren aan het taalgebruik van deelnemers aan dit forum dan lijkt me dit forum de aangewezen plek om daar over te klagen. Als je dan je gal gaat spuien op eerder genoemd forum (www.nederlands.nl/forum/algemeen) lijkt me de kans dat die boodschap bij de juiste aankomt te verwaarlozen.[/quote]
Ik mis twee komma's in deze zin. Bovendien zou ik je bericht eindigen met het woordje "is".[/quote]
1 komma was op z'n plaats geweest. Het woordje 'dan' maakt de komma in de eerste zin overbodig.
De kans lijkt te verwaarlozen, correct Nederlands mijns inziens.
Ik mis twee komma's in deze zin. Bovendien zou ik je bericht eindigen met het woordje "is".[/quote]
1 komma was op z'n plaats geweest. Het woordje 'dan' maakt de komma in de eerste zin overbodig.
De kans lijkt te verwaarlozen, correct Nederlands mijns inziens.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ach verrek. Je hebt gelijk. Laat ook maar!!!!!!
Jaapieo, heb jij geen huiswerk ofzo?;)
[quote="roro27"]Ik ga de chips (light) en cola Zero halen bij Appie. Ik ben zo terug.[/quote]
Piste zowat in m'n broek bij lezen van deze 2de post, geweldig!
En verder voor dit topic: derailleur afkorten tot derri (of iets dergelijks). En dit niet vanwege snelheid...
Piste zowat in m'n broek bij lezen van deze 2de post, geweldig!
En verder voor dit topic: derailleur afkorten tot derri (of iets dergelijks). En dit niet vanwege snelheid...
Het gaat over ergernissen toch? Ik ken er nog wel een paar.
Matthijs van Nieuwkerk
Mart Smeets
Cheque van Gelder
Matthijs van Nieuwkerk
Mart Smeets
Cheque van Gelder