ervaringen met Plieger Sport (Meerkerk)
Kan het eerdergezegde positieve deel enkel beamen. Gerrit was een zeer goede amateur en levert goede produkten met de juiste service. Je krijgt waarvoor je betaald en je kunt hier honderd keer beter binnestappen dan bijvoorbeeld bij Salden en consorten (kans op teleurstelling, zeker voor beginners is een stuk kleiner).
Voor mtb'ers de echte Freaks en zelfbouwers met een al uitgewerkt boodschappenlijstje is het misschien niet het juiste adres maar het overgrote deel van de fietsers kan hier blind een fiets kopen zonder een grote kans op teleurstelling te lopen.
Voor mtb'ers de echte Freaks en zelfbouwers met een al uitgewerkt boodschappenlijstje is het misschien niet het juiste adres maar het overgrote deel van de fietsers kan hier blind een fiets kopen zonder een grote kans op teleurstelling te lopen.
Zwoef schreef:Iemand ervaring met Plieger Sport Meerkerk???
Ja, ik.
Kom er al enkele jaren en heb er zelf en mijn medefietsers al enkele frames laten opbouwen. Mensen met kennis, kunde en liefde voor hun vak. Zeer goede afwerking met oog voor detail. Ik ben een Pietje Precies als het op afbouwen aankomt, maar hier was niets op aan te merken. Je kon er zo de wedstrijd mee in! Veel frames en topfietsen aanwezig in het "echt". Ook is gloednieuw materiaal al heel snel in deze zaak te bekijken.
Drukte in de zaak? Logisch toch! Heel veel mensen weten Plieger Wielersport te waarderen.
Ga inderdaad op de stille uren, je zult er geen spijt van krijgen!
Fiets... ook eens 11 speed!
Ik kom hier ook regelmatig en heb er ooit mijn 1e fiets gekocht. Qua prijs wint hij het niet van Salden of Vos, maar op service en kwaliteit ruim! Het zijn echte liefhebbers, alhoewel de meeste aandacht altijd gaat naar de wedstrijdrijders, vooral op de drukke momenten. Plieger is een van de hoofdsponsors van de wielerclub Jan van Arckel. Volgens mij levert hij alle teamfietsen. De eigenaar Gerrit heeft zelf in het verleden ook veel wedstrijden gereden. Het is een familiebedrijf, waar de koffie altijd klaarstaat. Er staan altijd veel luxe opgebouwde fietsen, Pinarello is een van de hoofdmerken. Je kunt er gemakkelijk een uurtje of 2 rondlopen. Ze hebben bijna alles. De winkel is altijd wat rommelig, komt waarschijnlijk omdat ze eigenlijk wat te klein behuisd zijn. Ik erger mij alleen aan die eigenwijze drol van een monteur die werkelijk alles beter weet. Dat is volgens mij z'n schoonzoon. Ga er maar eens langs, het is de moeite waard om eens te gaan kijken!
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Heb er inmiddels mijn laatste 4 fietsen gekocht (plus nog 1tje voor t meisje).
Ook veel koffie aan tafel zitten drinken, soms met gebak, en altijd wel een dolletje of lekker gesprek.
Verder is er veel kwaliteit en klasse, en je kunt er altijd een rondje lopen kwijlen.
Het onderhoud is top verzorgd,even bellen en je kunt terecht.
Ook veel koffie aan tafel zitten drinken, soms met gebak, en altijd wel een dolletje of lekker gesprek.
Verder is er veel kwaliteit en klasse, en je kunt er altijd een rondje lopen kwijlen.
Het onderhoud is top verzorgd,even bellen en je kunt terecht.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
-
- Forum-lid HC
Prima familiebedrijf. Gerrit was een meer dan behoorlijke wedstrijdrenner.
Voor de gemiddelde renner die zelf niet wil schroeven (of voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten) een prima adres (zoon is ook o.k., schoonzoon een beetje een hork die je moet kennen).
Technisch redelijk tot goed ( er zijn beslist betere monteurs maar dit is wel een vergelijking die mank gaat op het feit voor een beperkt aantal hobbyisten/freaks the sky the limit is en dat je ergens een streep moet trekken als je er je brood mee moet verdien).
Voor de gemiddelde renner die zelf niet wil schroeven (of voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten) een prima adres (zoon is ook o.k., schoonzoon een beetje een hork die je moet kennen).
Technisch redelijk tot goed ( er zijn beslist betere monteurs maar dit is wel een vergelijking die mank gaat op het feit voor een beperkt aantal hobbyisten/freaks the sky the limit is en dat je ergens een streep moet trekken als je er je brood mee moet verdien).
Plieger: erg vriendelijk, altijd koffie, goed advies, vaklui en of je voor een topframe komt of een 'gewoon' aluframe met Tiagra: het maakt niet uit, iedereen krijgt tijd en aandacht.
Wat ik zelf erg prettig vind is dat je er 3 avonden per week terecht kan. In het seizoen soms erg druk (kan ff duren voor dat je aan de beurt bent....)
Helaas, helaas, Gerrit snapt echt niks van mijn voorliefde voor staal......
Wat ik zelf erg prettig vind is dat je er 3 avonden per week terecht kan. In het seizoen soms erg druk (kan ff duren voor dat je aan de beurt bent....)
Helaas, helaas, Gerrit snapt echt niks van mijn voorliefde voor staal......
staal.....what else.....??
Is het normaal dat je meer dan 2 weken moet wachten op je nieuwe fiets?? Is me tweede fiets maar mijn eerste die ik bij Plieger koop. Wil zelf niet opdringerig overkomen en elke 3 dgn bellen. Zelf belt hij ook niet even over hoe lang het nog gaat duren...iemand ervaring mee??
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
Qua levertijden zijn de komende weken een drama met het voorjaar voor de deur. En als je een Dogma in een beetje aparte kleur besteld hebt, dan kan het nog wel eens een week of wat duren
Levertijden kan Plieger niets aan doen, ligt aan de importeur. Welke fiets heb je besteld?
Levertijden kan Plieger niets aan doen, ligt aan de importeur. Welke fiets heb je besteld?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
ik ben er nooit geweest, staat al een tijdje op mijn lijstje om te doen. 3 vrienden van mij zijn zeer tevreden met de (tweedehands en nieuwe) fietsen die ze daar gekocht hebben. goede prijzen (vooral voor gebruikt) en over de service heb ik eerlijk gezegd nooit iets negatiefs gehoord.
ik hou niet van koffie, dus dat boeit me dan weer nix
ik hou niet van koffie, dus dat boeit me dan weer nix