paashaas schreef:
Ok, meer en meer kinderen hebben tegenwoordig last van hun luchtwegen (en allergie btw, ik heb ook een allergie). Maar als meer en meer renners last hebben van hun luchtwegen, dan is het allemaal fake en is het doping?
Ik weet niet hoe je zoon reageerde op Ventolin, levendiger mss? Hou er rekenening mee dat hij last had van zijn luchtwegen en Ventolin hem beter laat voelen. Er is een verschil tussen de effecten van medicatie op personen met luchtwegaandoeningen en geen luchtwegaandoeningen.
Over Petacchi, ja, ik denk ook dat daar iets niet klopt, maar IMHO heeft hij geen hoge salbutamolwaarde in zijn bloed omdat hij 30x heeft gepuft ofzo.
Insinueer je trouwens dat ik het misbruik niet wil zien? Iemand die 2 pufjes Ventolin neemt, maakt geen misbruik IMHO.
[/quote]
levendiger? die gasten worden er hyperactief, quasi onhandelbaar door. en ik ben niet de enige die dat heeft met zijn kind, dat hoor je meer.
en bij die renners spreek je niet van 2x puffen. ze zeggen zelf dat ze niet weten hoeveel ze puffen, dat ze dat niet tellen, dus zal het aantal keren aanzienlijk zijn. ik werk elke dag buiten en fiets s'morgens en s'avonds naar het werk en terug. moet ik nu ook maar beginnen puffen, hetgeen Nuyens stelt in zijn interview?
Trouwens laatst las ik een artikel over een doping controle arts die zij dat je de stalen van wielrenners er zo vantussen haalt. "dat zijn wandelende apotheken" zij hij letterlijk. en daar gaat het nu om. ze zoeken en pakken allerleihande middeltjes, om hun prestaties maar bij op te krikken. uit het intervieuw van Nuyens maak ik op dat hij ook zo'n type is. Dat lees ik tussen de regels van zijn interview door!