Cauberg Clinic 07
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vantevoren wordt je door Hennie en Adri op het hart gedrukt dat:"je niet hoeft te laten zien hoe hard je kan fietsen"maar ja, zet 10 fietsers bij elkaar en ze gaan het toch proberen......
Of je onderweg iets "uitgelegd krijgt" ligt geheel aan uzelf, en een beetje aan de profrenner die je ingeloot krijgt. In 2004 was Levi Leipheimer niet zo spraakzaam maar Kevin de Weert wel, in 2005 had Weening heel veel haast en trok op de Brakkeberg zo hard door ( nou ja, HIJ zal niet harder dan duurtempo gereden hebben......) dat die groep in 2 stukken tot de bevoorrading op de Loorberg vooruit ging. Toen wel leuk met Lars Boom en Roy Sentjens gesproken en later ook met Pieter Weening ( die regelde zelfs nog een volle bidon voor mij ! ).
Wees niet bang om ze aan te spreken, het zijn gewoon liefhebbers van de fiets net als jij en ik, ze kunnen alleen een stukkie harder fietsen........
Of je onderweg iets "uitgelegd krijgt" ligt geheel aan uzelf, en een beetje aan de profrenner die je ingeloot krijgt. In 2004 was Levi Leipheimer niet zo spraakzaam maar Kevin de Weert wel, in 2005 had Weening heel veel haast en trok op de Brakkeberg zo hard door ( nou ja, HIJ zal niet harder dan duurtempo gereden hebben......) dat die groep in 2 stukken tot de bevoorrading op de Loorberg vooruit ging. Toen wel leuk met Lars Boom en Roy Sentjens gesproken en later ook met Pieter Weening ( die regelde zelfs nog een volle bidon voor mij ! ).
Wees niet bang om ze aan te spreken, het zijn gewoon liefhebbers van de fiets net als jij en ik, ze kunnen alleen een stukkie harder fietsen........
Ik doe ook mee, ik ben pas sinds ik de bevestiging heb ontvangen weer gaan trainen.. dus 3 weken pas weer, moet ik me enigzins zorgen maken over het te rijden tempo? Ik zit v.a. donderdag in V'burg dan wil ik minimaal 100km fietsen met de klimmetjes uit de clinic, vrijdag 50km rustig aan. Voor de rest alleen maar binnen op de rollen...
[quote="Jeremy"]Ik doe ook mee, ik ben pas sinds ik de bevestiging heb ontvangen weer gaan trainen.. dus 3 weken pas weer, moet ik me enigzins zorgen maken over het te rijden tempo? Ik zit v.a. donderdag in V'burg dan wil ik minimaal 100km fietsen met de klimmetjes uit de clinic, vrijdag 50km rustig aan. Voor de rest alleen maar binnen op de rollen...[/quote]
Welnee, als het goed is, ben je ingedeeld met mensen van ongeveer gelijke sterkte en de bedoeling is toch dat je als groep het parcours aflegt.
Welnee, als het goed is, ben je ingedeeld met mensen van ongeveer gelijke sterkte en de bedoeling is toch dat je als groep het parcours aflegt.
[quote="Dingo"][quote="Jeremy"]Ik doe ook mee, ik ben pas sinds ik de bevestiging heb ontvangen weer gaan trainen.. dus 3 weken pas weer, moet ik me enigzins zorgen maken over het te rijden tempo? Ik zit v.a. donderdag in V'burg dan wil ik minimaal 100km fietsen met de klimmetjes uit de clinic, vrijdag 50km rustig aan. Voor de rest alleen maar binnen op de rollen...[/quote]
[/quote]
Vorig jaar werden de groepen ook deels halverwege weer opgesplitst in nieuwe groepen. Toen was meer duidelijk wie hoever stond.
Je wordt in ieder geval niet alleen gelaten.
[/quote]
Vorig jaar werden de groepen ook deels halverwege weer opgesplitst in nieuwe groepen. Toen was meer duidelijk wie hoever stond.
Je wordt in ieder geval niet alleen gelaten.
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Let op als je met de auto komt !!
A2 Maastricht-Eindhoven
Beide richtingen
Wat: Grootschalige asfalteringswerkzaamheden
Waar: Kerensheide tot Maasbracht, beide richtingen
Wanneer: 16 juli 2007 t/m 31 december 2007
Hinder categorie: Grote hinder, 10 minuten tot een half uur extra reistijd
Welke hinder: Het verkeer dient rekening te houden met versmalde en verschoven rijstroken. Tevens zijn er af- en toeritten afgesloten. Hierbij zijn de omleidingen aangegeven.
A2 Maastricht-Eindhoven
Beide richtingen
Wat: Grootschalige asfalteringswerkzaamheden
Waar: Kerensheide tot Maasbracht, beide richtingen
Wanneer: 16 juli 2007 t/m 31 december 2007
Hinder categorie: Grote hinder, 10 minuten tot een half uur extra reistijd
Welke hinder: Het verkeer dient rekening te houden met versmalde en verschoven rijstroken. Tevens zijn er af- en toeritten afgesloten. Hierbij zijn de omleidingen aangegeven.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.