Amclassic-fan schreef:Wat een onzin kraam je weer uit. Kom eens met bronnen om je laster te onderbouwen. Als al die Spaanse jongeren zoveel gebruiken waarom winnen de Spaanse junioren dan niet alle wb wedstrijden?
nog steeds niet wakker????????????
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Amclassic-fan schreef:Wat een onzin kraam je weer uit. Kom eens met bronnen om je laster te onderbouwen. Als al die Spaanse jongeren zoveel gebruiken waarom winnen de Spaanse junioren dan niet alle wb wedstrijden?
Amclassic-fan schreef:Denk je dat ik me druk ga maken voor iemand die zich zo onfatsoenlijk uit? Je zou eens leestekens op de juiste manier kunnen gebruiken, zinnen met een hoofdletter beginnen bijvoorbeeld en met 1 leesteken afsluiten. Een PM sturen zou misschien al eens wat tactischer zijn dan hier wat gaan lopen schreeuwen.
Daniel1975 schreef:Amclassic-fan schreef:Wat een onzin kraam je weer uit. Kom eens met bronnen om je laster te onderbouwen. Als al die Spaanse jongeren zoveel gebruiken waarom winnen de Spaanse junioren dan niet alle wb wedstrijden?
Ik ben het op dit punt met je eens. Iets roepen kunnen we hier allemaal, maar laten we nu op z´n minst eens PROBEREN om het bij feiten te houden.
the collector schreef:Ik hoop dat ik aan de taalkundige eisen van Amclassic-fan voldoe.
Ik ben bang dat omdat dit mijn eerste reactie is die bovendien kritisch van aard is me waarschijnlijk een waarschuwing zo niet uitsluiting van dit forum tot het gevolg zal hebben.
the collector schreef:Het is niet de bedoeling om martelaar te zijn echter vind ik dat hier soms heel snel topics gesloten worden en gebruikers waarschuwingen en/of verwijderd worden zeker als ze nog weinig tot geen krediet hebben.
En ik vind het flauw om iemands argumenten onderuit te halen door te zeggen dat het taaltechnisch niet in orde is.
the collector schreef:Het is niet de bedoeling om martelaar te zijn echter vind ik dat hier soms heel snel topics gesloten worden en gebruikers waarschuwingen en/of verwijderd worden zeker als ze nog weinig tot geen krediet hebben.