Criquielion cyclosportieve 1 september
heb de criq al 5 keer gereden; sinds vorig jaar heeft de organisatie het besef dat elk jaar hetzelfde parcours te rijden belachelijk is; volgens mij heeft men het pacours boven gheaald van begin jaren '90.
Trouwens als ik de vergelijking maak met bv 2004 en 2006 was het parcours van 2006 veel gemakkelijker;
ps. 5 keer gereden : 1 x brons; 2 x zilver en 2 x goud ik categorie
Trouwens als ik de vergelijking maak met bv 2004 en 2006 was het parcours van 2006 veel gemakkelijker;
ps. 5 keer gereden : 1 x brons; 2 x zilver en 2 x goud ik categorie
-
- Forum-lid HC
[quote="Erik-sm"]heb de criq al 5 keer gereden; sinds vorig jaar heeft de organisatie het besef dat elk jaar hetzelfde parcours te rijden belachelijk is; volgens mij heeft men het pacours boven gheaald van begin jaren '90.
ps. 5 keer gereden : 1 x brons; 2 x zilver en 2 x goud ik categorie [/quote]
Een klassieker of cyclo krijgt juist waarde(en de waardering) als er jaarlijks hetzelfde parcours gevolgd wordt!!!!!
Anders krijg je inderdaad verschil in zwaarte, en dat kan nooit de bedoeling zijn.
ps. 5 keer gereden : 1 x brons; 2 x zilver en 2 x goud ik categorie [/quote]
Een klassieker of cyclo krijgt juist waarde(en de waardering) als er jaarlijks hetzelfde parcours gevolgd wordt!!!!!
Anders krijg je inderdaad verschil in zwaarte, en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ga 'm dit jaar ook voor het eerst rijden, ben benieuwd! Zal wellicht in forum-tenue rijden...
Iban, SPEric, Daniel1975 en ik rijden hem ook.
Daniel is te herkennen aan een plastic Pina en aan het feit dat ie nooit stil is, ik rij op de Scott en waarschijnlijk in rode kleding in daniels buurt.
Dus zeg maar gedag als je langskomt Bikeaddict
Daniel is te herkennen aan een plastic Pina en aan het feit dat ie nooit stil is, ik rij op de Scott en waarschijnlijk in rode kleding in daniels buurt.
Dus zeg maar gedag als je langskomt Bikeaddict
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Hee gezellig, tot zaterdag dan. Ik ga nog mn best doen om morgen een plekje in het voorste startvak te versieren (neem een stapeltje diploma's mee) maar probeer anders vooraan de staan in het 2e vak. Ik ook op de Scott, in all-black stealth modus. En forumshirt en Assosbroekje. cya!
Daniel heeft ook een mail gestuurd om ons in het eerste vak te krijgen. Dwz om mij erin te krijgen met hem als mijn hulp En anders dan ga ook ik bijslapen voorin het tweede vak
Eric en Iban moeten zich nog inschrijven, dus die zullen wel verder naar achteren staan
Eric en Iban moeten zich nog inschrijven, dus die zullen wel verder naar achteren staan
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
Ik start vanuit bevoorrechten vak, en zo als het er nu uitziet zal ik starten in mijn forum-pakkie. Tesamen met met carbonnen ros C50.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wij komen wel naar voren.... De vraag is alleen nog even om eens te kijken
of de 172 een goed idee is. Beide ( iban en ik) hebben niet echtlange tochten gereden nog, max 150..
We zien wel.. de bedoeling is er vol voor te gaan.
De laatste berichten geven droog weer aan voor morgen. Dus Let's hope so..
Ik heb mijn eigen teamkleding aan.. Zwart Rood..
Net als hier : http://www.veltec.nl/Default.aspx?tabid=235
of de 172 een goed idee is. Beide ( iban en ik) hebben niet echtlange tochten gereden nog, max 150..
We zien wel.. de bedoeling is er vol voor te gaan.
De laatste berichten geven droog weer aan voor morgen. Dus Let's hope so..
Ik heb mijn eigen teamkleding aan.. Zwart Rood..
Net als hier : http://www.veltec.nl/Default.aspx?tabid=235
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij staan in het eerste startvak (mits er plaats is). Hopelijk zien we dus niet teveel forumgenoten ons passeren.....
Less is bore