Post je frames
[quote="YesFresh"]@ Timo 2.0
Als je off-topic opmerkingen wilt gaan maken kun je naar Lacebag.
Het gaat hier om het delen van wat iedereen persoonlijk het mooiste (apartste) frame vind.
[/quote]
Hou je even in zeg, de opmerking van Timo was alles behalve een "opmerking" de topictitel en 1e post zijn gewoon nogal onduidelijk, never mind. maakt verder niet uit toch?
modbreak: taalgebruik aangepast
Als je off-topic opmerkingen wilt gaan maken kun je naar Lacebag.
Het gaat hier om het delen van wat iedereen persoonlijk het mooiste (apartste) frame vind.
[/quote]
Hou je even in zeg, de opmerking van Timo was alles behalve een "opmerking" de topictitel en 1e post zijn gewoon nogal onduidelijk, never mind. maakt verder niet uit toch?
modbreak: taalgebruik aangepast
mijn Flickr
[quote="YesFresh"]@ Timo 2.0
Als je off-topic opmerkingen wilt gaan maken kun je naar Lacebag.[/quote]
Als ik nou wist wat je bedoelde, maar zelfs google helpt mij niet verder. What on earth is Lacebag?
Overigens verschillen we ernstig van opvattingen over wat wel en niet off-topic is. Ik had het over
a) de titel van dit topic
b) de foto's in dit topic
Hoezo off-topic?
Als je off-topic opmerkingen wilt gaan maken kun je naar Lacebag.[/quote]
Als ik nou wist wat je bedoelde, maar zelfs google helpt mij niet verder. What on earth is Lacebag?
Overigens verschillen we ernstig van opvattingen over wat wel en niet off-topic is. Ik had het over
a) de titel van dit topic
b) de foto's in dit topic
Hoezo off-topic?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
@Timo
Laat maar..
[quote="MDA1"]en wat vinden we van deze: http://www.moyercycles.com/xe.htm
[/quote]
Heel vet
Laat maar..
[quote="MDA1"]en wat vinden we van deze: http://www.moyercycles.com/xe.htm
[/quote]
Heel vet
Velo-Retro
Op het moment dat Timo op je reactie in gaat komt er niet meer uit dan "laat maar" en toch maar opmerkingen blijven maken hé, als je laat maar roept, laat het er dan ook gewoon bij, of ga er lekker bot tegen in.
Nog steeds vraag ik me af wat in vredesnaam lacebag is!?
Nog steeds vraag ik me af wat in vredesnaam lacebag is!?
mijn Flickr
Het punt is juist dat ik "lacebag" google en niets tegen kom dat relevant lijkt. Maar uitleg geven dat doet "YesFresh" niet graag, het blijft bij loze kreten.
fietsen doe ik net als een prof,
Lacebag
klik maar
een forum waar mensen altijd anderen alleen maar afzeiken ook al stel je een normale vraag.
kunnen we nu verder met het posten van de frames die jij het sickst vind (heel de opzet van het topic)?
bedankt.
klik maar
een forum waar mensen altijd anderen alleen maar afzeiken ook al stel je een normale vraag.
kunnen we nu verder met het posten van de frames die jij het sickst vind (heel de opzet van het topic)?
bedankt.
Velo-Retro
- amclassic-fan
- Forum-lid HC