Forum problemen lijstje
[quote="Buzz"]Geen onzin, bij IE-6.0 werkt 't gewoon niet. Zelf gebruik ik overigens FireFox, hoor.[/quote]
Thuis werkt het wel, op het werk niet...... Beide IE 6.0. Heeft vast met bepaalde updates te maken. Ik ben voorstander van standaard groter lettertype.
Thuis werkt het wel, op het werk niet...... Beide IE 6.0. Heeft vast met bepaalde updates te maken. Ik ben voorstander van standaard groter lettertype.
Ik gebruik IE 7, btw.
Mooi nieuw forum, ziet er op zich goed uit. Maar die kleine ktlettertjes he... ik zit nu tien minuten op dit nieuwe forum maar ik heb nu al staar! Graag een tikje groter die letters want dit schiet niet op zo.
Menu links is wel leuk bedacht maar niet handig, de fiets-site kom ik niet zo veel. Op het forum wel, dus handiger is het om daar het forummenu neer te zetten.
Complimenten voor de stap om eindelijk eens iets te veranderen, ga zo door.
Menu links is wel leuk bedacht maar niet handig, de fiets-site kom ik niet zo veel. Op het forum wel, dus handiger is het om daar het forummenu neer te zetten.
Complimenten voor de stap om eindelijk eens iets te veranderen, ga zo door.
na wat hobbyen toch weer aan de gang gekregen .Het ziet er erg mooi uit en ook hier geld stilstand is terug gang dus soms is iets nieuws zeker goed .Ik hoop nog vele uren met jullie ( forumleden) van gedachten te kunnen wisselen...
Groeten en ga zo door.
Groeten en ga zo door.
cornelli racing cycles Uden
-
- Forum-lid
Is voorlopig even wennen. Gaat vast goed komen!
- Misschien iets meer rode tinten (bv de balk met "auteur" en "discussie" of de vierkantjes met de pijltjes rood maken)
Voor de rest deel ik onderstaande meningen:
- menu links kost ruimte
- klein lettertype
- mis ook de optie "berichten van de laatste 2 uur/sinds gisteren/etc"
- Misschien iets meer rode tinten (bv de balk met "auteur" en "discussie" of de vierkantjes met de pijltjes rood maken)
Voor de rest deel ik onderstaande meningen:
- menu links kost ruimte
- klein lettertype
- mis ook de optie "berichten van de laatste 2 uur/sinds gisteren/etc"
Mijn fiets is bezeten!
Wel even wennen hoor. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Het oude forum werkte inderdaad nogal simpel, maar daar was ik aan gewend. De tijd zal het leren of dit een verbetering is. Ik denk het wel, want er zal wel goed over nagedacht zijn. Een forum met de lay-out van phpBB is universeler (dat wordt vaak gebruikt), dat zou voor mij makkelijker zijn, want dat ken ik al.
Waarom kun je niet meer zien hoeveel berichten iemand gepost heeft? Ik vond (en vind) dat prettig.
Wat betekent "Waarschuwingen"? Het zal vast wel ergens te lezen zijn, maar dit vraag ik me nu af tijdens mijn eerste gebruik van dit vernieuwde forum.
Maar laat ik niet teveel zeuren, het ziet er in ieder geval gestroomlijnd uit. Nogmaals: wel wennen hoor.
Waarom kun je niet meer zien hoeveel berichten iemand gepost heeft? Ik vond (en vind) dat prettig.
Wat betekent "Waarschuwingen"? Het zal vast wel ergens te lezen zijn, maar dit vraag ik me nu af tijdens mijn eerste gebruik van dit vernieuwde forum.
Maar laat ik niet teveel zeuren, het ziet er in ieder geval gestroomlijnd uit. Nogmaals: wel wennen hoor.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pietr, klik op de naam van de poster en je ziet het aantal berichten. Je kunt het dus zo traceren.
Waarschuwingen is iets wat standaard in deze software zit.
Waarschuwingen is iets wat standaard in deze software zit.
Less is bore
't Is inderdaad nog een beetje wennen. Ik mis een beetje het 'laatste bezoek', maar dat zal wel beteren zeker? Ook de kleine lettertjes vergen enige aanpassing.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik vind sommige quotes echt onleesbaar door de "programmataal'' die overal tussen door staan. Hier een voorbeeld uit het campa bora topic:
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 04 Juni 2007
Onze wielenexpert fdegrove heeft een setje en kan er vast wat meer over vertellen. Ik schat dat hij zo rond 4:31 in de morgen antwoordt... (schot voor de boeg).
Qua looks zijn ze i.i.g. onverslaanbaar!
Haha... Hij wordt binnenkort wakker ja. Lol.
Nu ja, de Bora's. Mijn setje is vandaag met UPS de deur uitgegaan naar een nieuwe eigenaar in Nederland. Best wel goede wielen. Snel, mooi, goede remwerking met de Campa carbon remblokken, licht genoeg, stevig, niet overdreven hard; je zou ze enkel iets stijver wensen. Persoonlijk zou ik voor de prijs van de Bora's voor een ander wielenset gaan, maar je doet niets fout met de aanschaf!
ligt het nu aan mij, of is het lezen van zo'n verhaal echt heel vervelend? Kan hier niet iets aan gedaan worden?
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 04 Juni 2007
Onze wielenexpert fdegrove heeft een setje en kan er vast wat meer over vertellen. Ik schat dat hij zo rond 4:31 in de morgen antwoordt... (schot voor de boeg).
Qua looks zijn ze i.i.g. onverslaanbaar!
Haha... Hij wordt binnenkort wakker ja. Lol.
Nu ja, de Bora's. Mijn setje is vandaag met UPS de deur uitgegaan naar een nieuwe eigenaar in Nederland. Best wel goede wielen. Snel, mooi, goede remwerking met de Campa carbon remblokken, licht genoeg, stevig, niet overdreven hard; je zou ze enkel iets stijver wensen. Persoonlijk zou ik voor de prijs van de Bora's voor een ander wielenset gaan, maar je doet niets fout met de aanschaf!
ligt het nu aan mij, of is het lezen van zo'n verhaal echt heel vervelend? Kan hier niet iets aan gedaan worden?
no pain no gain