Witte Kruis Classic 12 maart 2011
-
- Forum-lid
Jawel, de start is bij de Haagse Hoge School aan de Ln v Poot.
http://www.wielercafe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ik ben er ook weer bij.Wanneer word de route gepijld? kunnen wij een voorproefje nemen.
-
- Forum-lid
De route wordt in de loop van volgende week uitgepijld. Ik zal het op dit forum laten weten.
-
- Forum-lid
Ik ben er ook bij de 100 km
Maresiabiker
-
- Forum-lid
Ik ga hem waarschijnlijk ook rijden voor de 50km:) nog even iemand anders zo gek krijgen dat diegene ook meegaat haha:p
Merida Race lite 904
[quote="Lavsson"] waarom waren die gemiddeldes op de tijdrit allemaal zo laag? Jij won met 30,6km/u gemiddeld en nummer drie had al 28.9km/u. Was het storm tegen ofzo?[/quote]
En dan te bedenken dat er volop met duo's / groepen gereden werd !
Zal dit jaar wel niet anders zijn dus moet sneller kunnen
En dan te bedenken dat er volop met duo's / groepen gereden werd !
Zal dit jaar wel niet anders zijn dus moet sneller kunnen
[quote="Wielercafé"]Jawel, de start is bij de Haagse Hoge School aan de Ln v Poot.[/quote]
De Haagse Hogeschool zit bij Hollands Spoor. Je bedoelt waarschijnlijk de HALO bij de Atletiekbaan aan de Laan van Poot (of dat moet inmiddels ook Haagse Hogeschool heten..?!?).
De 50 km-tocht is overigens vrijwel gelijk aan mijn standaard "trainingsrondje", leuk rondje!
De Haagse Hogeschool zit bij Hollands Spoor. Je bedoelt waarschijnlijk de HALO bij de Atletiekbaan aan de Laan van Poot (of dat moet inmiddels ook Haagse Hogeschool heten..?!?).
De 50 km-tocht is overigens vrijwel gelijk aan mijn standaard "trainingsrondje", leuk rondje!
-
- Forum-lid
Vandaag de wkc verkend. LET OP in scheveningen ,oversteken trambaan,kleine straten die op zaterdag een hel zijn. In scheveningen er is een verschil tussen voorrang hebben en voorrang krijgen!!. De eerste 20km zijn lastig daardoor ,wassenaar ook een paar stoplichten. voor de rest prima.
-
- Forum-lid
Het wordt inderdaad oppassen de eerste 10 km. Vandaar ook het verzoek aan alle deelnemers om rustig aan te doen. De routes zijn ondertussen uitgezet en we werden onaangenaam verrast door alle opbrekingen. Zo is de Boulevard volkomen afgesloten en hebben we een omleiding moeten maken via de Vissershavenstraat, Keizerstraat, Gev. Duynootweg. Hier komen overigens verkeersregelaars.
Ook bij de Rottemeren en Bleiswijk opbrekingen, je wordt er niet vrolijk van.
Toch denk ik dat we de best mogelijke route hebben uitgezet en suggesties na afloop zijn natuurlijk van harte welkom. We zullen deze zeker meenemen naar volgend jaar!
Alle deelnemers een leuke dag toegewenst!
Organisatie
Ook bij de Rottemeren en Bleiswijk opbrekingen, je wordt er niet vrolijk van.
Toch denk ik dat we de best mogelijke route hebben uitgezet en suggesties na afloop zijn natuurlijk van harte welkom. We zullen deze zeker meenemen naar volgend jaar!
Alle deelnemers een leuke dag toegewenst!
Organisatie