Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Hellup!!! Zoek leuke en goedkope fiets

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 mei 2007 13:15

Zijn die cranks niet wat te veel van goeie? Of wilde je per sé dezelfde als Tommetje hebben
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27928
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 14 mei 2007 13:18

Een 56 zou voor mij toch echt te klein zijn trouwens (1.82 bbl 87). Of ik zou een giga stuurpen moeten monteren en 3 spacers om het stuur nog enigszins normaal te zetten (en ik zit al vrij diep).
Maar goed het ene lichaam is het andere niet.

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 15 mei 2007 13:27

Hier is de fiets die ik bedoelde
in de ad staat 59 maar hart hart is 1 kleiner dus 58
Voor degene die nog fiets zochten

http://fiets.marktplaats.nl/racefietsen ... speed.html
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

ricardinho
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:39

ricardinho 15 mei 2007 17:07

Quote: Origineel geplaatst door Varafan op 11 Mei 2007
Hoi Ricardinho,Op basis waarvan heb je voor deze fiets gekozen? Heb je alleen maar positieve ervaringen, of heeft ie ook nog minpuntjes? Hoe is de afwerking? Waar kan ik de fiets eens in het echt bezichtigen, liefst in Brabant? Pedalen, zitten die er standaard bij? Via internet of via de FM kopen?Bedankt vast voor je reactie!






De intersens bouwen ze in de buurt van Almelo. Voor mij waren de wielen erg belangrijk, het zijn standaard 32 spaaks wielen. Komt bij dat hij volledig tiagra 2007 is en met alle wenselijke opties te krijgen is. Ik heb ook nog even gemaild met de fabrikant en die mailde mij heel snel terug met een duidelijk antwoord. Na mijn research bleek dit duidelijk de beste prijs/kwaliteit verhouding. Minpuntjes: ik stond na 10 km met een lekke band (pure pech) en er zit ergens een butje in het frame. De afwerking van het frame en de beplakking zijn netjes. Ik heb er eigenlijk weinig op aan te merken, omdat je uiteindelijk alles naar je wens kunt bestellen en afstellen. Voordeel is dat de fiets standaard erg volledig is. Met mijn 1m88 en 85 kilo fietst ie prima (ik heb een frame 60).

Ik heb 'm in Utrecht gekocht bij Wheels, omdat ik het een prima zaak vind en ik de mogelijkheid wil hebben om binnen te lopen als ik ergens niet uit kom. Hun prijzen zijn ook acceptabel en ze zijn vakbekwaam. nlangs hadden ze nog een mooie blauwe double butted 2006 met 105 afstelling hangen voor een scherpe prijs. Hij heeft alleen twee bladen voor meen ik me te herinneren. Pedalen moet je even bekijken wat je wilt. Bij racefietsen komen pedalen er bijna altijd nog bij. Zelf heb ik deze erbij gekregen. Ik zal even kijken of ik een foto kan posten.

Plaats reactie