Ratel bij stilhouden benen
hey,
kan het ratelend geluid verschillen van wiel tot wiel.
Ik heb Mavic ksyrium elite wielen en die maken wel dit geluid wanneer je de benen stil houd,
mijn Fulcrum Racing Quatro wielen maken dit dan niet.Allebei met shimano body en casette ultegra op DI2.
groeten en alvast bedankt.
Ik heb Mavic ksyrium elite wielen en die maken wel dit geluid wanneer je de benen stil houd,
mijn Fulcrum Racing Quatro wielen maken dit dan niet.Allebei met shimano body en casette ultegra op DI2.
groeten en alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Hallo hein69,
Welkom op het forum! Je hebt het goede topic al gevonden, je hoeft nu alleen nog maar de inhoud te lezen
Welkom op het forum! Je hebt het goede topic al gevonden, je hoeft nu alleen nog maar de inhoud te lezen
"Shimano body" is dus niet van Shimano. Alleen het patroon van de splines is geschikt voor Shimano/SRAM cassettes. Het binnenwerk is van de respectievelijke naaf/wiel fabrikant.hein69 schreef:hey,
Geen bel nodig bij Tune achternaaf, gewoon even benen stilhouden....
^ dat zei je 6-en-een-half jaar geleden ook al
Maar je hebt wel gelijk trouwens, één van de redenen dat ik zo blij ben met die naafjesklimmer schreef: Probeer dan maar eens Tune, dat is pas genieten! Campa fluistert maar wat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb absoluut niks met het geneuzel over een "mooie ratel" maar je kan het in hoge mate zelf beinvloeden, behalve bij Shimano , want dat zijn kleine palletjes.
Alles vetvrij maken en weer in elkaar met iets dunne olie en het ratelt als een kinderfietsje.
Alles vetvrij maken en weer in elkaar met iets dunne olie en het ratelt als een kinderfietsje.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Ik heb campa maar dat ratelt niet zoveel. Persoonlijk schrik ik me de pleuris bij die tune naven en rijd ik van schrik bijna de sloot in.
Maak joe woar