pronostiek Milaan-San Remo
Quote: Origineel geplaatst door Alfaboy_69 op 23 Maart 2007
Mijn pronostiek: De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Daarachter wint Boonen de spurt van het peloton voor Bennati...
... en Boonen gaat dan juichend over de streep?
Mijn pronostiek: De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 24 Maart 2007
Mijn pronostiek: De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage Daarachter wint Boonen de spurt van het peloton voor Bennati...
Hoop wel op zo iets hoor.
Of staakt de wedstrijd door z'n rug...Als hij wint zal het goed gekraakt zijn...
Mijn pronostiek: De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage Daarachter wint Boonen de spurt van het peloton voor Bennati...
Hoop wel op zo iets hoor.
Of staakt de wedstrijd door z'n rug...Als hij wint zal het goed gekraakt zijn...
il magnifico
Laat ik eens chauvinistisch doen: Freire (rijdt tenslotte voor Rabobank).
Qua zenderkeuze ga ik het eerst proberen op de Belg. Maar als het weer alleen maar gaat over "Boonen dit, Boonen dat, Boonen zus, Boonenen zo" (zoals we gewend zijn) dan schakel ik heel snel over naar de NOS. Daar zit de verschrikkelijke Maarten Ducrot (meestal met de nog ergere Herbert Dijkstra aan zijn zijde), ook heel erg, maar iets minder erg dan dat eindeloze gezeur over Boonen.
Qua zenderkeuze ga ik het eerst proberen op de Belg. Maar als het weer alleen maar gaat over "Boonen dit, Boonen dat, Boonen zus, Boonenen zo" (zoals we gewend zijn) dan schakel ik heel snel over naar de NOS. Daar zit de verschrikkelijke Maarten Ducrot (meestal met de nog ergere Herbert Dijkstra aan zijn zijde), ook heel erg, maar iets minder erg dan dat eindeloze gezeur over Boonen.
Quoten: Origineel geplaatst door Alfaboy_69 op 23 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Rodion op 23 Maart 2007
Ook Valverde heeft al goede uitslagen gereden. Hij moet toch in staat geacht worden weg te rijden op de Poggio.
Valverde start morgen niet, het is voor hem een veel te gevaarlijke koers om te vallen...Hoewel ik persoonlijk vind dat elke koers risico's biedt op valpartijen...
Mijn pronostiek : De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Boonen sprint niet voor een tweede plek,of hij moest niet weten dat er iemand voor hem rijdt....
Quoten: Origineel geplaatst door Rodion op 23 Maart 2007
Ook Valverde heeft al goede uitslagen gereden. Hij moet toch in staat geacht worden weg te rijden op de Poggio.
Valverde start morgen niet, het is voor hem een veel te gevaarlijke koers om te vallen...Hoewel ik persoonlijk vind dat elke koers risico's biedt op valpartijen...
Mijn pronostiek : De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Boonen sprint niet voor een tweede plek,of hij moest niet weten dat er iemand voor hem rijdt....
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door extreme-c op 24 Maart 2007
ik denk Rinaldo nocentini van ag2r goed bezig die jongen
Voor te winnen moet hij natuurlijk wel eerst starten Ik dacht dat er in de week in de krant stond dat hij ziek was, net zoals Thor Hushovd die vandaag ook niet gestart is...
ik denk Rinaldo nocentini van ag2r goed bezig die jongen
Voor te winnen moet hij natuurlijk wel eerst starten Ik dacht dat er in de week in de krant stond dat hij ziek was, net zoals Thor Hushovd die vandaag ook niet gestart is...
een bettini die niet stil kan zitten is erg gevaarlijk. jammer van die gebroken rib , maar dat zal hem nie tegenhouden.
lukt het niet , dan zet hij boonen wel mooi voor natuurlijk.
ik doe geen 1 , 2 of 3
ofwel boonen ofwel bettini
het is de laatste tijd ook weer wat stiller geworden rond boonen, en dan rijd die jongen altijd het best
lukt het niet , dan zet hij boonen wel mooi voor natuurlijk.
ik doe geen 1 , 2 of 3
ofwel boonen ofwel bettini
het is de laatste tijd ook weer wat stiller geworden rond boonen, en dan rijd die jongen altijd het best
60% of the time, it works ALL the time !
Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 23 Maart 2007
ik denk dat er wel eens een onbekende zou kunnen winnen, anders
geen mc ewen ,betinni,
wel, boonen, freire
dus laat ons hopen boonen wint eh
grtz
vermits hushovd niet start is dit mijn nieuwe
grtz
p.s. ik denk wel dat de kans groot is dat niet een topfavorit wint
ik denk dat er wel eens een onbekende zou kunnen winnen, anders
geen mc ewen ,betinni,
wel, boonen, freire
dus laat ons hopen boonen wint eh
grtz
vermits hushovd niet start is dit mijn nieuwe
grtz
p.s. ik denk wel dat de kans groot is dat niet een topfavorit wint
2 de jr junior
OSCAR FREIRE it is!!
Al die valpartijen waren niet best zeg!!
Al die valpartijen waren niet best zeg!!