Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Favoriete Kleding...?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 24 mar 2007 19:11

Welke broek heb je gekocht? Ik rij zelf met meerdere Assos Uno (instapper) en dat zit al perfect. De rest is voor mij overkill. Kost nog geen 90,- bij Hopmans.
Less is bore

velo
Forum-lid
Contact

velo 24 mar 2007 21:42

Heb vrij veel van Assos en ben daar zeer content mee wat niet wil zeggen dat dit voor een ieder het beste is.

Voor wat betreft de prijzen van Assos ben ik het helemaal met de slogan van Assos zelf eens "with Assos you don't pay for the garment, but for the result"
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ralph666
Forum-lid

ralph666 24 mar 2007 22:22

Ik heb de FL13 gekocht. Hij was erg prijzig ja. Ik had eerst een AGU broekje, wat kwalitatief niet echt veel voorsteld. De man in de winkel zei nog, je weet niet wat je voelt! En dat is ook echt zo. Het verschil is met geen pen te beschrijven. Totdat het wat warmer wordt doe ik er zo'n strakke hardloopbroek overheen. Zit perfect.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 25 mar 2007 12:36

Het verhaal van big rosa sluit als een bus. Heel herkenbaar. Ik hikte ook aan tegen de hoge prijs, kreeg ik van mijn verjaardag ineens een Mille cadeau van mijn vriendin

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 25 mar 2007 13:38

'n Vriend van me rijdt voornamelijk in Assos-kleding. Sinds 1½ jaar ook met een Assos-broek, waar aan de achterkant al behoorlijke slijtplekken te zien zijn. Niet zo'n lekker vooruitzicht, vind ik. (Zeker niet als je er pal achter rijdt.) Welke type het is, weet ik niet, maar het is in ieder geval niet de goedkoopste versie.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 26 mar 2007 12:25

Quoten: Origineel geplaatst door Henk Voors op 23 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 23 Maart 2007

de pakjes van fidea (bio racer)                           
zero hr+ zeer goed, zie je veel in frankrijk, wel duur -+ 80-120 euro voor broek
nike, goede broeken vind ik niet te duur -+ 60 vor een broek
grtz

Fidea rijdt in de High Performance broek van Bio-Racer uitgevoerd in Caro Dorlastan stof. 
Dit is inderdaad een heerlijke broek. De High Performance Caro Dorlastan is leverbaar voor ca. 50 euro!

Dat zijn toch dezelfde broeken als van de forum outfit?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

henkvoors
Forum-lid

henkvoors 26 mar 2007 14:03

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 26 Maart 2007

zero hr+ zeer goed, zie je veel in frankrijk, wel duur -+ 80-120 euro voor broek
grtz

Fidea rijdt in de High Performance broek van Bio-Racer uitgevoerd in Caro Dorlastan stof. 
Dit is inderdaad een heerlijke broek. De High Performance Caro Dorlastan is leverbaar voor ca. 50 euro!

NEE, de forum outfit is de goedkoopste serie van Bio-Racer. Hierin zit een standaard zeem en is gemaakt van standaard Lycra stof.

henkvoors
Forum-lid

henkvoors 26 mar 2007 15:43

Quoten: Origineel geplaatst door Henk Voors op 26 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 26 Maart 2007

grtz

NEE, de forum outfit is de goedkoopste serie van Bio-Racer. Hierin zit een standaard zeem en is gemaakt van standaard Lycra stof.

Sorry, broeken van de forum outfit zijn wel van Caro Dorlastan. Behalve de gesublimeerde banen!

toni
Forum-lid

toni 27 mar 2007 16:19

Ik reed altijd in ultima kleding tot ik bij mijn nieuwe fiets (Trek) een setje Nike (discovery) kleding kreeg. Het verschil tussen ultima en Nike is enorm, met name de zemen in de nike-kleding zijn perfect. Sinds die tijd rijd ik eigenlijk enkel nog maar in kleding van Nike. Assos zal ongetwijfeld erg goed zijn maar die broeken heb ik nooit geprobeerd vanwege de prijs.
Voor Nike kleding betaal ik 70 euro voor een broek. Enkele weken terug een broek + shirt (discovery 2006) setje aangeschaft voor 70 euro totaal.

Plaats reactie