xerografia wielen
@ raydox,
de aanbieding die die nu heeft zit niet ver van de inkoopprijs af.
Die prijs kan die ook alleen maar echter hanteren omdat die meerdere dingen heeft ingekocht (verzendkosten)
Die prijs kan die ook alleen maar echter hanteren omdat die meerdere dingen heeft ingekocht (verzendkosten)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Maart 2007
@ raydox,
denk je dat dat bijna zijn aankoopprijs is ik denk het niet hoor
die prof ik dacht zelfs dat het een NED. is maar ben zijn naam vergeten . ik zeg niet dat het xerografiawielen zijn maar wss onder een andere naam
@ raydox,
die prof ik dacht zelfs dat het een NED. is maar ben zijn naam vergeten . ik zeg niet dat het xerografiawielen zijn maar wss onder een andere naam
Quote: Origineel geplaatst door raydox op 28 Maart 2007
@ raydox,
Mocht ik nou toevallig over een complete prijzenlijst met prijzen van ze leverancier(s) beschikken. (in iedergeval enkele vracht + inklaringskosten + btw is die prijs niet te behalen)
@ raydox,
Mocht ik nou toevallig over een complete prijzenlijst met prijzen van ze leverancier(s) beschikken. (in iedergeval enkele vracht + inklaringskosten + btw is die prijs niet te behalen)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Maart 2007
@ raydox,de aanbieding die die nu heeft zit niet ver van de inkoopprijs af. Die prijs kan die ook alleen maar echter hanteren omdat die meerdere dingen heeft ingekocht (verzendkosten)
weet jij veel voor hoeveel ze die wielen hebben ingekocht ze zullen er iig genoeg winst op maken om ervan rond te kunnen komen, of een leuk "zak" centje mee te verdienen. Als ik het startbudget ervoor had was ik het ook allang gaan doen, zal niet verkeerd verdienen denk ik zo...
@ raydox,de aanbieding die die nu heeft zit niet ver van de inkoopprijs af. Die prijs kan die ook alleen maar echter hanteren omdat die meerdere dingen heeft ingekocht (verzendkosten)
weet jij veel voor hoeveel ze die wielen hebben ingekocht ze zullen er iig genoeg winst op maken om ervan rond te kunnen komen, of een leuk "zak" centje mee te verdienen. Als ik het startbudget ervoor had was ik het ook allang gaan doen, zal niet verkeerd verdienen denk ik zo...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mensen, zullen we gewoon weer eens ontopic gaan?
Less is bore
Teneerste, je verdient er zeer weinig mee. Zoniet geen bal. Je bent veel tijd kwijt en meestal worden zulke internetverkoopsites opgericht uit hobby. Enkel de grote internetwebsites zullen een grote omzet hebben (denk aan de megastores zoals rose, bike-discount en salden), en er goed aan verdienen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben het een beetje beu. Dit gaat niet meer over de wielen zelf.
Indien hij van het slot af moet hoor ik het wel via een mailtje.
Daniel
Indien hij van het slot af moet hoor ik het wel via een mailtje.
Daniel
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij is op verzoek weer open. Graag on topic allemaal
Less is bore
Lijken mij wel strakke wieltjes, ik denk dat het gewoon een massa-productie wiel is waar ze hun eigen decals opplakken(die overigens niet erg mooi zijn, maar ieder zijn smaak) Dit gebeurd volgens mij ook bij die Montano-frames.
Maar als ik de komende tijd nog veel vaker spaakbreuk krijg met me Cosmic Carbones dan wil ik ze misschien wel gaan proberen.
mzzl
Maar als ik de komende tijd nog veel vaker spaakbreuk krijg met me Cosmic Carbones dan wil ik ze misschien wel gaan proberen.
mzzl
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Maart 2007
beste zou iemand eens een foto kunnen posten van een setje xerografia wielen want persoonlijk zijn de foto's op de website niet aantrekkelijk voor een eventuele kandidaat koper. (dit is mijn mening en geen afbraak op het product)mvg matt
Zou ook graag eens een paar goede foto's willen zien. Ben nog steeds erg benieuwd/geïnteresseerd!
beste zou iemand eens een foto kunnen posten van een setje xerografia wielen want persoonlijk zijn de foto's op de website niet aantrekkelijk voor een eventuele kandidaat koper. (dit is mijn mening en geen afbraak op het product)mvg matt
Zou ook graag eens een paar goede foto's willen zien. Ben nog steeds erg benieuwd/geïnteresseerd!