Andere fiets; carbon of alu?
Quote: Origineel geplaatst door vinny op 11 Februari 2007
Hey,ben nu nieuweling en heb mij een carbon frame aangschaft.Het verschil is echt wel te merken, bolt gwn beter.Ik heb een flanders pro team.Idd daad als je valt kan het fataal zijn maar ken heel wat ploegmaten waarbij hun frame toch niet gescheurd is.Veel succes.Vincent
Wat bolt er precies beter?Waaraan/waarin merk je verschil?
Hey,ben nu nieuweling en heb mij een carbon frame aangschaft.Het verschil is echt wel te merken, bolt gwn beter.Ik heb een flanders pro team.Idd daad als je valt kan het fataal zijn maar ken heel wat ploegmaten waarbij hun frame toch niet gescheurd is.Veel succes.Vincent
Wat bolt er precies beter?Waaraan/waarin merk je verschil?
check even de Cervelo Soloist team... bloedmooi frame van Alu... heb em zelf heerlijk fietsje!
succes met zoeken!
succes met zoeken!
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Quote: Origineel geplaatst door miegael op 28 Februari 2007
Zo,het is een cervelo soloist team geworden.2e hands,bijna 1 jaar oud.Nu nog ff mijn breder stuur van 44cm over zetten en een stuurpen van 12 op-de-kop-zien-te-tikken en dan ben ik weer helemaal blij
Ik heb nog een logoloze WCS pen liggen, 12 cm, 1.1/8 en oversized klemming. Indien geinteresseerd kun je mijn mail vinden in mn profiel.
Zo,het is een cervelo soloist team geworden.2e hands,bijna 1 jaar oud.Nu nog ff mijn breder stuur van 44cm over zetten en een stuurpen van 12 op-de-kop-zien-te-tikken en dan ben ik weer helemaal blij
Ik heb nog een logoloze WCS pen liggen, 12 cm, 1.1/8 en oversized klemming. Indien geinteresseerd kun je mijn mail vinden in mn profiel.
Science of Performance!
@IBAN ,Dank je,Ik zal een foto posten als ik terug ben van mijn vakantie.Dan zal de fiets ook helemaal klaar zijn.Hij is afgemonteerd met ultegra 10v.Mijn eigen pedalen moeten er nog op,dura ace.Verder nog de q-rings erop zetten,het stuur overzetten,BBB.En nog een stuurpen kopen/monteren,FSA ofzo.
@Daveke,mijn stuur is een 25mm dus helaas...
Zal ik er wit of zwart stuurlint opzetten
@Daveke,mijn stuur is een 25mm dus helaas...
Zal ik er wit of zwart stuurlint opzetten