Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaringen met Hartslagmetershop.

jer81
Forum-lid
Berichten: 637
Lid geworden op: 06 aug 2014 17:21

jer81 31 okt 2014 15:51

Ik heb zojuist een pakje van ze binnengekregen met een Sigma Rox 10.0. Woensdagavond besteld, gisteren verzonden en nu aangetekend binnen zonder verzend kosten. Ben er tot nu toe erg over te spreken. Het was ook gewoon netjes verpakt.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16565
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 31 okt 2014 16:47

Einde 2012 met enkele clubleden een "groepsaankoop" van 4 stuks "Garmin Edge 800 bundles" gedaan.
Erg mooie (en het waren echt wel heel mooie) voorwaarden gekregen.
2 Maand later was er nog een late beslisser die aan dezelfde heel scherpe voorwaarden een bundle heeft kunnen kopen.

Tot zover nog geen ervaring met de aftersales.
I know myself like no one else
Nothing to defend

jossie16
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jun 2013 18:33

jossie16 31 okt 2014 19:43

Met de after-sales van HCS zit het ook goed.
Ik heb er vorig jaar een Mio 505 gekocht en dat toestel bleek een maandagmorgen model te zijn. Zeker 4x retour geweest naar Mio.
Toen heb ik contact opgenomen met HCS,de klacht van de mio goed kenbaar gemaakt en HCS heeft er toen voor gezorgd dat ik via Mio Belgie een geheel nieuw toestel kosteloos thuis gestuurd kreeg. Uiteraard ben ik HCS hier dankbaar voor.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 01 nov 2014 17:31

Prima zaak. Na bijna een jaar problemen met m'n Garmin Forerunner 610.
Kreeg gelijk aangeboden em om te ruilen voor een nieuwe

HRM-shop
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2016 09:53

HRM-shop 01 aug 2016 10:08

Beste tyrw,

Helaas lezen wij nu pas uw reactie, maar willen er toch op reageren.

Wij "Team Hartslagmetershop" willen u via deze weg alsnog onze welgemeende excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft ondervonden door ons toedoen.

Helaas hebben wij u op geen enkele wijze kunnen achterhalen in ons systeem of u kunnen matchen met een bestelling destijds. Wij hadden u graag rechtstreeks onze excuses aangeboden en ter compensatie u wat willen toezenden.

Mocht u dit lezen, zou ik u willen vragen om alsnog contact met ons op te nemen.

Met sportieve groet,
Team Hartslagmetershop

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24317
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 aug 2016 10:14

Ach ja, 9 jaar later, waarom ook niet?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jer81
Forum-lid
Berichten: 637
Lid geworden op: 06 aug 2014 17:21

jer81 01 aug 2016 17:09

Mijn ROX doet het nog steeds als een zonnetje, dus ook hier geen ervaring met aftersales.

Plaats reactie