Ervaringen met Hartslagmetershop.
Ik heb zojuist een pakje van ze binnengekregen met een Sigma Rox 10.0. Woensdagavond besteld, gisteren verzonden en nu aangetekend binnen zonder verzend kosten. Ben er tot nu toe erg over te spreken. Het was ook gewoon netjes verpakt.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16565
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Einde 2012 met enkele clubleden een "groepsaankoop" van 4 stuks "Garmin Edge 800 bundles" gedaan.
Erg mooie (en het waren echt wel heel mooie) voorwaarden gekregen.
2 Maand later was er nog een late beslisser die aan dezelfde heel scherpe voorwaarden een bundle heeft kunnen kopen.
Tot zover nog geen ervaring met de aftersales.
Erg mooie (en het waren echt wel heel mooie) voorwaarden gekregen.
2 Maand later was er nog een late beslisser die aan dezelfde heel scherpe voorwaarden een bundle heeft kunnen kopen.
Tot zover nog geen ervaring met de aftersales.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Met de after-sales van HCS zit het ook goed.
Ik heb er vorig jaar een Mio 505 gekocht en dat toestel bleek een maandagmorgen model te zijn. Zeker 4x retour geweest naar Mio.
Toen heb ik contact opgenomen met HCS,de klacht van de mio goed kenbaar gemaakt en HCS heeft er toen voor gezorgd dat ik via Mio Belgie een geheel nieuw toestel kosteloos thuis gestuurd kreeg. Uiteraard ben ik HCS hier dankbaar voor.
Ik heb er vorig jaar een Mio 505 gekocht en dat toestel bleek een maandagmorgen model te zijn. Zeker 4x retour geweest naar Mio.
Toen heb ik contact opgenomen met HCS,de klacht van de mio goed kenbaar gemaakt en HCS heeft er toen voor gezorgd dat ik via Mio Belgie een geheel nieuw toestel kosteloos thuis gestuurd kreeg. Uiteraard ben ik HCS hier dankbaar voor.
Beste tyrw,
Helaas lezen wij nu pas uw reactie, maar willen er toch op reageren.
Wij "Team Hartslagmetershop" willen u via deze weg alsnog onze welgemeende excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft ondervonden door ons toedoen.
Helaas hebben wij u op geen enkele wijze kunnen achterhalen in ons systeem of u kunnen matchen met een bestelling destijds. Wij hadden u graag rechtstreeks onze excuses aangeboden en ter compensatie u wat willen toezenden.
Mocht u dit lezen, zou ik u willen vragen om alsnog contact met ons op te nemen.
Met sportieve groet,
Team Hartslagmetershop
Helaas lezen wij nu pas uw reactie, maar willen er toch op reageren.
Wij "Team Hartslagmetershop" willen u via deze weg alsnog onze welgemeende excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft ondervonden door ons toedoen.
Helaas hebben wij u op geen enkele wijze kunnen achterhalen in ons systeem of u kunnen matchen met een bestelling destijds. Wij hadden u graag rechtstreeks onze excuses aangeboden en ter compensatie u wat willen toezenden.
Mocht u dit lezen, zou ik u willen vragen om alsnog contact met ons op te nemen.
Met sportieve groet,
Team Hartslagmetershop
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende