Voor al je afspraakjes

Toerclub Maastricht e.o.

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 18 mar 2011 13:09

Bij mij is de planning wat gewijzigd.

Zondag = no go, i.v.m. planning in de familie-sfeer.
Zaterdag ochtend > ritje van 5 uur. Vertrek 7 uur Novotel Maastricht.

Wellicht nog geïnteresseerde?
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

peter1981
Forum-lid

peter1981 18 mar 2011 13:48

[quote="kstoer"]Ik wil zondag ook zeker gaan fietsen, maar om 7 uur gaat het inderdaad niet lukken! Ik zit namelijk precies met het omgekeerde: Ik heb de kleine alleen dit weekend, en die kan zondag wel naar Oma, dat vindt ze geweldig, maar niet om 6 uur 's ochtends :) Een uur of 10 vertrekken vind ik prima, dus als er nog liefhebbers zijn voor een later tijdstip: let me know!

Groet,
Koen.[/quote]

Ik en een vriend van me zijn er wel voor te porren
Hij wou namelijk niet de forumrit gaan doen dus die zeg ik eventueel af.
Ik was alleen aan het denken om rond 11uur te vertrekken.
Laat maar wat weten
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 18 mar 2011 21:50

Het gaat toch zondag worden.
;-)

Nog liefhebbers?
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

kstoer
Forum-lid

kstoer 19 mar 2011 14:01

[quote="Peter1981"][quote="kstoer"]Ik wil zondag ook zeker gaan fietsen, maar om 7 uur gaat het inderdaad niet lukken! Ik zit namelijk precies met het omgekeerde: Ik heb de kleine alleen dit weekend, en die kan zondag wel naar Oma, dat vindt ze geweldig, maar niet om 6 uur 's ochtends :) Een uur of 10 vertrekken vind ik prima, dus als er nog liefhebbers zijn voor een later tijdstip: let me know!

Groet,
Koen.[/quote]

Laat maar wat weten

[/quote]

Dat is ook prima, wat mij betreft, kleine gaat om 9:30 naar Oma, dus Elf uur moet lukken :) Ik weet niet of DaPoker in steen gebeiteld heeft staan dat de vertrektijd 7 uur moet zijn, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) Willen jullie dezelfde ronde rijden als voorgesteld? en zelfde vertrekpunt?

Groet,
Koen.

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 19 mar 2011 22:44

[quote="kstoer"][quote="Peter1981"][quote="kstoer"]

Laat maar wat weten
[/quote] Dat is ook prima, wat mij betreft, kleine gaat om 9:30 naar Oma, dus Elf uur moet lukken :) Ik weet niet of DaPoker in steen gebeiteld heeft staan dat de vertrektijd 7 uur moet zijn, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) Willen jullie dezelfde ronde rijden als voorgesteld? en zelfde vertrekpunt?

Groet,
Koen.[/quote]

Nou, niet gebeiteld in steen, maar gegoten in beton ;-)
Nee, serieus... Ik moet echt tegen 12 weer thuis zijn dus ik vertrek om 7. Jullie iig veel plezier.

Gr,

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 21 mar 2011 12:32

Gister heerlijk 125 km weggetrapt met forumlid csteenbe.

Jezus wat 'n klepper ;-)
Onder het mom van even opwarmen reden we al met 30 in het uur Maastricht uit.
Uiteindelijk thuis gekomen met 125km, ruim 1300 hoogtemeters in een gemiddelde van 25 en een beetje.

Eerlijkheid gebied me te vermelden dat ik de hele morgen achter de feiten heb aan gereden. Meneer csteenbe was beduidend een betere renner. Welk leuk is dat ik als import Limbo, hem als echte Sjeng nog wat nieuwe weggetjes heb mogen wijzen :)

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, wellicht leuk als er t.z.t. meer mensen aanhaken. Daar was de topic toch voor opgezet, toch?!

csteenbe
Forum-lid

Gebruikersavatar csteenbe 21 mar 2011 15:25

Was inderdaad lekker trappen gisteren in het zonnetje, was wel wat vroeg maar dat geeft wel weer een andere kijk op de wegen...er was niemand te zien :-)

Leuk om een forumlid in 'real' te ontmoeten en dit is zeker voor herhaling vatbaar.

De import limburger weet meer hier van de omgeving/route dan deze limbo, moet zeggen daPoker chapeau als je dit binnen 3 jaar onder de knie hebt!
YFood !!!

kstoer
Forum-lid

kstoer 22 mar 2011 00:33

Gisteren ook Heerlijk door Voerstreek getrokken, helaas niks meer van aanhakers gehoord, dus maar alleen met mijn muziek op pad gegaan, uiteindelijk is de teller op 95km blijven steken, maar wel met een gemiddelde van 28km/h *trots op mezelf* Haak graag een keer aan, maar niet zo vroeg! Was zeker 2mm koud gisterenochtend! Toen ik de kleine naar Oma bracht vroor de arme meid bijna uit het zitje, en dat was maar 2km!

peter1981
Forum-lid

peter1981 22 mar 2011 12:25

Helaas een mailtje gemist dus zondag met een vriend van me vertrokken voor een 130km te doen :)
Misschien komende zondag een nieuwe kans :P
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 29 mar 2011 18:09

http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/?p=588

Op bovenstaande link een klein verslagje van de eerste rit van 'Tourclub in wording Masstricht" ;-)
Weekje te laat maar dat mag de pret niet drukken... toch?

kstoer
Forum-lid

kstoer 02 apr 2011 23:36

Wat was het vandaag superweer! 133km gereden, retourtje Spa, heerlijk! Alle witte lijntjes zijn weer aangescherpt, das minder.... Met name de handschoen lijntjes....

cannondaleman
Forum-lid

cannondaleman 19 apr 2011 19:24

Hallo forumleden,

Ik heb ook wel belangstelling om mee te gaan fietsen rondom Maastricht. Qua niveau en afstanden (blijkend uit jullie eerdere berichten) moet dit wel lukken lijkt me. Ik ben evenwel 41 jr. en sluit dus wat leeftijd betreft niet aan op de door jullie beoogde doelgroep. Is dat een probleem voor jullie? Ik hoop maar van niet.
Enfin, ik hoor wel wat van jullie ervan vinden en dan kijken we eventueel wel verder. Groet.

Plaats reactie