fietsers in Deventer
@ Hovie: Dat is zeker wat voor mij. Als ik over enkele weken mn nieuwe racemonster heb wil ik me aanmelden voor de club. Eigenlijk meer voor de gezelligheid aangezien ik het niet hoef te doen om aan mn trainingsuren te komen. Ik fiets altijd alleen en met een groep lijkt me hardstikke leuk!
@ Andre: Twello?? Wat is dat??
Groetjes
@ Andre: Twello?? Wat is dat??
Groetjes
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Komt wel goed, alleen ff wachten tot de dagen wat langer worden. DAn heb ik volop tijd!
Yep ik benut de langere dagen ook voluit! (oke vandaag niet......)
Heerlijk om duurtrainingen te doen en dan rond half 6 thuis te komen, douchen en dat ons moeder dan het eten klaar heeft (had btw veel dagen vrij deze week i.v.m. mijn tentamenweek....die maandag al eindigde)
Laat de zomer maar weer komen!! of ben ik nu heel voorbarig....
Heerlijk om duurtrainingen te doen en dan rond half 6 thuis te komen, douchen en dat ons moeder dan het eten klaar heeft (had btw veel dagen vrij deze week i.v.m. mijn tentamenweek....die maandag al eindigde)
Laat de zomer maar weer komen!! of ben ik nu heel voorbarig....
Nou, ons moeder zou het eten ook wel klaar hebben, maar niet voor mij..ik zal toch echt me eigen potje thuis moeten koken (of me vriending heeft het al gedaan)
Vanmiddag trouwens heerlijk over de veluwe gefietst, eindelijk lekker weer en bij thuiskomst een keer niet helemaal onder de blubber
Vanmiddag trouwens heerlijk over de veluwe gefietst, eindelijk lekker weer en bij thuiskomst een keer niet helemaal onder de blubber
Ja idd, eindelijk een keer de fiets niet grondig schoonmaken na een rit.
Ik zat vanmorgen om 07:00 al op de fiets (moest om 12:00 werken, vandaar).
Toch lekkere duurtraining gedaan: 124 km in 33.6 km/h gemiddeld........daarna op de fiets naar het werk: ik kwam de fietsbrug amper op
Ik zat vanmorgen om 07:00 al op de fiets (moest om 12:00 werken, vandaar).
Toch lekkere duurtraining gedaan: 124 km in 33.6 km/h gemiddeld........daarna op de fiets naar het werk: ik kwam de fietsbrug amper op