Forumkleding 2007
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Hoe zit het trouwens met de maten? Zijn die van bioracer een beetje te vergelijken met de reguliere merken? Meestal heb ik een maat L shirt, of wordt dat anders gemeten?
1. Rein van de Wou2. Margit3. Rolandt (wintersetje)4. Il Grasso5. Wesley19656. Soffatti7. Alp d'Huez53:158. Mensma (wintersetje)9. Amclassic-fan (jack)10. Wesley (jack)11. Swind (jack)12. Livio Livius13. Znowwhite (Zomersetje+jack)14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.
Ik gebruik geen doping, Mijn testosteronwaarde is zo hoog door de whiskey.
Quote: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 03 Januari 2007
Hoe zit het trouwens met de maten? Zijn die van bioracer een beetje te vergelijken met de reguliere merken? Meestal heb ik een maat L shirt, of wordt dat anders gemeten?
Dat werd bij de vorige forumkledij anders gemeten, nl. maat 1 t/m 10. Wellicht staat er in dat topic nog iets over.
Dat werd bij de vorige forumkledij anders gemeten, nl. maat 1 t/m 10. Wellicht staat er in dat topic nog iets over.
1. Rein van de Wou2. Margit (bestelling: afhankelijk van de prijs)3. Rolandt (wintersetje)4. Il Grasso5. Wesley19656. Soffatti7. Alp d'Huez53:158. Mensma (wintersetje)9. Amclassic-fan (jack)10. Wesley (jack)11. Swind (jack)12. Livio Livius13. Znowwhite (Zomersetje+jack)14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door wesley1965 op 03 Januari 2007
yep ben ik ook verplan om mijn nickname er niet op te zetten maar dan wel mijn eigen voornaam
dat is allemaal geen probleem, alleen vind ik dat dan juist de bedoeling van "forum" kledij wat weg is, als iedereen zijn voornaam bijvoorbeeld plaatst weet je niet met wie je te maken hebt, als ik wesley1965 zie weet ik het wel.
Maar zoals gezegd iets anders erop kan zeker ...
Ivm design, het patroon ligt nog steeds bij bioracer, dit behouden is natuurlijk het goedkoopste (aanmaakkosten), het valt ook het beste op als iedereen hetzelfde aanheeft ipv overal diverse kleuren/designs.
windtex jasje, lange broek, lange trui, etc is geen probleem.
yep ben ik ook verplan om mijn nickname er niet op te zetten maar dan wel mijn eigen voornaam
dat is allemaal geen probleem, alleen vind ik dat dan juist de bedoeling van "forum" kledij wat weg is, als iedereen zijn voornaam bijvoorbeeld plaatst weet je niet met wie je te maken hebt, als ik wesley1965 zie weet ik het wel.
Maar zoals gezegd iets anders erop kan zeker ...
Ivm design, het patroon ligt nog steeds bij bioracer, dit behouden is natuurlijk het goedkoopste (aanmaakkosten), het valt ook het beste op als iedereen hetzelfde aanheeft ipv overal diverse kleuren/designs.
windtex jasje, lange broek, lange trui, etc is geen probleem.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 03 Januari 2007
@ SpEric, jij had de vorige keer toch een jack genomen of niet? Weet je toevallig nog hoe duur die was?
Trui lange mouwen was toen zo'n 58 euro, dus reken even met 60..en die is zeer warm kan ik je verzekeren.Lange broeken zijn over het algemeen volgens mij een euro of 10 duurder..zal het navragen.
Ik heb met droog weer gereden met een zweetshirt van Helly Hansen ( echt goed spul) het forum shirt korte mouwen en dan het lange mouwen jack, en voor mij is dat tot zo'n 5 graden warm genoeg. Zolang het niet te hard waait ..
@ SpEric, jij had de vorige keer toch een jack genomen of niet? Weet je toevallig nog hoe duur die was?
Trui lange mouwen was toen zo'n 58 euro, dus reken even met 60..en die is zeer warm kan ik je verzekeren.Lange broeken zijn over het algemeen volgens mij een euro of 10 duurder..zal het navragen.
Ik heb met droog weer gereden met een zweetshirt van Helly Hansen ( echt goed spul) het forum shirt korte mouwen en dan het lange mouwen jack, en voor mij is dat tot zo'n 5 graden warm genoeg. Zolang het niet te hard waait ..
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 03 Januari 2007
Ik heb ook L en dat is bijna altijd maat 5, ook in dit geval bij Bio-racer..
Ik heb ook L en dat is bijna altijd maat 5, ook in dit geval bij Bio-racer..