Wat brengt de Kerstman dit jaar?
Ik denk dat ik dit jaar zelf maar voor Sinterklaas ga spelen.
- Winterhandschoenen
- Overschoenen
- Muts
- 2 bidonhouders (al dan niet carbon... hangt af van hoe gul Sinterklaas dit jaar is, wellicht dat de kerstman het voor zijn rekening kan nemen).
Nou, hopelijk kan Sinterklaas mijn eerste drie wensen in vervulling laten gaan.
- Winterhandschoenen
- Overschoenen
- Muts
- 2 bidonhouders (al dan niet carbon... hangt af van hoe gul Sinterklaas dit jaar is, wellicht dat de kerstman het voor zijn rekening kan nemen).
Nou, hopelijk kan Sinterklaas mijn eerste drie wensen in vervulling laten gaan.
Een echte weight weenie cadeau van de sint, lichter kon niet: NIKS !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 December 2006
Hmmmz ik zat bij jou meer te denken aan een carbonnen chocoladeletter
Hmmmz ik zat bij jou meer te denken aan een carbonnen chocoladeletter
Net gekocht voor mijn broer: abonnement op het wielertijdschrift "De Muur"....
-
- Forum-lid
Nieuwe polar CS 200.
Bij mij was hij er al vroeg bij dit jaar op 2 december al, maar ik treur er niet om. Enkel het weer wilt niet meewerken en de komende examens.
Greetz,Evert
Bij mij was hij er al vroeg bij dit jaar op 2 december al, maar ik treur er niet om. Enkel het weer wilt niet meewerken en de komende examens.
Greetz,Evert
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid HC
Gekregen op het avondje van Sinterklaas:
1 paar overschoenen, 1 paar handshoenen, biografie van Dekker en het boek van Karsten Kroon - Het Kroonjaar. Met name het boek over Karsten Kroon en zijn ervaringen (1ste jaar) bij CSC lijken me erg leuk.
Al met al een leuke avond!
1 paar overschoenen, 1 paar handshoenen, biografie van Dekker en het boek van Karsten Kroon - Het Kroonjaar. Met name het boek over Karsten Kroon en zijn ervaringen (1ste jaar) bij CSC lijken me erg leuk.
What makes the boat go faster?
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 06 December 2006
was jij niet diegene die over het topic over honden zei : dit heeft niks met fietsen te maken?.... deze topic wel dan?...niet lullig bedoeld maar zelf wel zeggen over een ander zijn topic dat het nergens op slaat, dit wel? ik vind het niet erg dat je dit topic plaatst hoor... maar wou k gewoon ff zeggen
was jij niet diegene die over het topic over honden zei : dit heeft niks met fietsen te maken?.... deze topic wel dan?...niet lullig bedoeld maar zelf wel zeggen over een ander zijn topic dat het nergens op slaat, dit wel? ik vind het niet erg dat je dit topic plaatst hoor... maar wou k gewoon ff zeggen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC