Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Spamhoer

intersantos
Forum-lid

intersantos 04 dec 2006 20:35

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 December 2006

Waar heb ik dan geschreven dat er totaal geen offtopic gebabbel meer mag plaats vinden? En dat is op zich nog een zinnige discussie waar over serieuze zaken gepraat wordt.
Als iedereen nu eens probeert in wat grotere lijnen te denken in plaats van mensen op geschreven zinnetjes vast te pinnen loopt een discussie een stuk makkelijker volgens mij.

Maar wat is nou de reden dat het topic matthias site :) is gesloten? Leek mij wel interessant, hoe meer foto's van fietsen, hoe beter . Of heb ik iets gemist?
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 04 dec 2006 20:56

Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 04 December 2006
Maar wat is nou de reden dat het topic matthias site :) is gesloten? Leek mij wel interessant, hoe meer foto's van fietsen, hoe beter . Of heb ik iets gemist?Dat topic is op slot gegaan omdat we niet zitten te wachten op dit soort webblog-achtige topics, voor dit soort 'verhalen' zijn er webblog's en persoonlijke sites. Als je een discussie wil over je eigen fieten hebben we het Foto van je fiets -topic nog, het is de bedoeling dat, buiten de sites van de merken om (daar had Raydox ook zijn foto's kunnen plaatsen), daar ook foto's van de fietsen komen te staan zodat we een centraal punt hebben waar we kunnen discussieren over de fiets van die persoon en over de fietsen van alle andere forumleden.
Als iedereen die hier zit topics gaat openen als die van Bo11Gevers of die van Raydox wordt het hier op het forum een behoorlijk rotzooitje en is het overzicht snel verdwenen!

En zoals je ook kan lezen staat er 'voorlopig', wellicht gooien we hem binnenkort wel weer open.

intersantos
Forum-lid

intersantos 04 dec 2006 21:16

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 04 December 2006

Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 04 December 2006

Maar wat is nou de reden dat het topic matthias site :) is gesloten? Leek mij wel interessant, hoe meer foto's van fietsen, hoe beter . Of heb ik iets gemist?

Dat topic is op slot gegaan omdat we niet zitten te wachten op dit soort webblog-achtige topics, voor dit soort 'verhalen' zijn er webblog's en persoonlijke sites. Als je een discussie wil over je eigen fieten hebben we het Foto van je fiets -topic nog, het is de bedoeling dat, buiten de sites van de merken om (daar had Raydox ook zijn foto's kunnen plaatsen), daar ook foto's van de fietsen komen te staan zodat we een centraal punt hebben waar we kunnen discussieren over de fiets van die persoon en over de fietsen van alle andere forumleden.Als iedereen die hier zit topics gaat openen als die van Bo11Gevers of die van Raydox wordt het hier op het forum een behoorlijk rotzooitje en is het overzicht snel verdwenen!En zoals je ook kan lezen staat er 'voorlopig', wellicht gooien we hem binnenkort wel weer open.

Oké, duidelijk.

bigm
Forum-lid

bigm 04 dec 2006 22:40

je kan je eigen weblog ook in je profiel zetten

Plaats reactie