Look 595 of Colnago C50
-
- Forum-lid
Ja waar je die C50 vind voor dat geld wil ik ook wel eens weten! zo geredeneerd zou je dus voor een 1700 euro zo n LOOK 595 frame kunnen uithalen! Daar zet ik toch vraagtekens bij! Bij deze dus: ?????????
man 24 limburger muziekgek, filmgek en wielergestoord:<br>
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
Moet je ff Sharkman mailen...
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door WielrennerD op 13 November 2006
Oja en van die kleuren: kijk maar eens op de colnago site! er zijn maar 4 kleuren (in de catologus 2007 C50)! Of vergis ik me nu?
De Colnago's zijn leverbaar in elk willekeurig kleurschema, d.w.z. als je een bepaald spuitschema/kleur van een bepaald jaar mooi vind. Kun er voor kiezen je fiets in deze kleur te laten spuiten, hoeveel jaar terug kan gaan weet ik niet, maar vorig jaar heeft een vriend van mij zijn nieuwe Colnago nog laten spuiten in een schema van 2002.
Oja en van die kleuren: kijk maar eens op de colnago site! er zijn maar 4 kleuren (in de catologus 2007 C50)! Of vergis ik me nu?
De Colnago's zijn leverbaar in elk willekeurig kleurschema, d.w.z. als je een bepaald spuitschema/kleur van een bepaald jaar mooi vind. Kun er voor kiezen je fiets in deze kleur te laten spuiten, hoeveel jaar terug kan gaan weet ik niet, maar vorig jaar heeft een vriend van mij zijn nieuwe Colnago nog laten spuiten in een schema van 2002.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
kijk hier maar eens voor een kleur voor je colnago c50.
en nu niet meer zeiken dat je de kleuren niet mooi vindt of dat je bij colnago GEEN keuze in de kleur hebt.
heb onlangs een c50 gekocht in de kleur RB07 ik vindt dit een van de mooiste kleuren voor 2007
en nu niet meer zeiken dat je de kleuren niet mooi vindt of dat je bij colnago GEEN keuze in de kleur hebt.
heb onlangs een c50 gekocht in de kleur RB07 ik vindt dit een van de mooiste kleuren voor 2007
Quoten: Origineel geplaatst door chalita op 13 November 2006
http://www.trialtir-usa.com/2006-colnag ... rs-pre.htm
http://www.trialtir-usa.com/2006-colnag ... rs-pre.htm
Quoten: Origineel geplaatst door kristoft op 13 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 November 2006
Prijs is ok maar niets bijzonders. beetje C50 moet je voor ca. 2100 kunnen vinden.
En waar vind je die dan?
Vlgs mij heeft Hopmans in Bergen Op Zoom nog enkele C50 Fietsen hangen voor een leuke prijs ...exact weet ik het niet , maar bel eens..
Greetz Rene
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 November 2006
Prijs is ok maar niets bijzonders. beetje C50 moet je voor ca. 2100 kunnen vinden.
En waar vind je die dan?
Vlgs mij heeft Hopmans in Bergen Op Zoom nog enkele C50 Fietsen hangen voor een leuke prijs ...exact weet ik het niet , maar bel eens..
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Quote: Origineel geplaatst door WielrennerD op 13 November 2006
jodokus kwak???
Ben je nog helemaal in orde jandoedel of moet ik je komen helpen?
Misschien helpt het wanneer ik dan maar meteen een link geef. Dan begrijp je het tenminste.
Link naar Jodokus Kwak
jodokus kwak???
Ben je nog helemaal in orde jandoedel of moet ik je komen helpen?
Misschien helpt het wanneer ik dan maar meteen een link geef. Dan begrijp je het tenminste.
Link naar Jodokus Kwak
-
- Forum-lid
O Ok
Ik dacht al die jan doedel heeft een steekje los ofzo!!! Haha! Maarja ik denk toch wel dat er met een LOOK frame ook wel eens iets misgegaan!
Ik ga morgen eens navragen wat me een LOOK 595 kost met dezelfde afmontage.
Ik dacht al die jan doedel heeft een steekje los ofzo!!! Haha! Maarja ik denk toch wel dat er met een LOOK frame ook wel eens iets misgegaan!
Quoten: Origineel geplaatst door WielrennerD op 13 November 2006
O Ok Ik dacht al die jan doedel heeft een steekje los ofzo!!! Haha! Maarja ik denk toch wel dat er met een LOOK frame ook wel eens iets misgegaan!Ik ga morgen eens navragen wat me een LOOK 595 kost met dezelfde afmontage.
http://www.jodokus.nl/
O Ok Ik dacht al die jan doedel heeft een steekje los ofzo!!! Haha! Maarja ik denk toch wel dat er met een LOOK frame ook wel eens iets misgegaan!Ik ga morgen eens navragen wat me een LOOK 595 kost met dezelfde afmontage.
http://www.jodokus.nl/
Quote: Origineel geplaatst door WielrennerD op 13 November 2006
O Ok
De adviesprijs van de 595 met de afmontage zoals jij die aangeeft (Record ultra carbon, Easton EC90 en Keo Ti) is bij Veltec bijna 7500 euro. Dan heb je wel een Easton Tempest II wielset van 1800 euro. En ik schat dat er toch wel zo'n 20 van de adviesprijs af moet kunnen.
O Ok
De adviesprijs van de 595 met de afmontage zoals jij die aangeeft (Record ultra carbon, Easton EC90 en Keo Ti) is bij Veltec bijna 7500 euro. Dan heb je wel een Easton Tempest II wielset van 1800 euro. En ik schat dat er toch wel zo'n 20 van de adviesprijs af moet kunnen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je hebt wel een aardige tik gehad als je zo'n fiets compleet gaat kopen, het is zoveel goedkoper om zelf op te (laten) bouwen. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat als je zoveel uit wilt geven je niet een uitgesproken mening hebt over wat je er op wilt hebben.
-
- Forum-lid
Bij Salden heb je hem met Record Carbon Cranks,Ksyrium ES, Keo Ti, Fsa pro ook voor 5000. Frame los 2555 LOOK 595
Maar die afmontageset van fsa pro set bevalt me niet. kost 350 voor: Stuur, stuurpen, zadelpen, aspide zadel, en twee banden. Kan dus niet veel zijn!!!
Maar die afmontageset van fsa pro set bevalt me niet. kost 350 voor: Stuur, stuurpen, zadelpen, aspide zadel, en twee banden. Kan dus niet veel zijn!!!