Stoppen met wielrennen
Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 05 November 2006
sorry meeuh, maar met 1 keer in een week te trainen rijd je geen beloftekoersen uit.
wow, versta me niet verkeerd
Met 1x in de week trainen rij je natuurlijk niet een beloftekoers uit, wat ik wou zeggen is dat je kan proberen in te schatten welk niveau je moet halen. Zo kan je mss je trainings-programma aanpassen.Nu, ikzelf ben iemand die zelf heel snel een redelijk niveau kan halen. Het is gewoon een kwestie van meer 'organiseren'
Iemand stilgestaan bij prestatie drang?
Ik heb ook een kameraad die niet meer fietst, omdat hij er voordat de studie begon ontzettend goed in was.Maar de keus heeft hij gelegd bij de studie.
Hij rijd geen wedstrijden meer, omdat hij geen zin heeft ertussen te fietsen, daar heeft hij teveel winnaarsmentaliteit en talent voor.
Keuzes, daar draait het leven om.
Je wordt niet beoordeelt om wie je bent, maar om wat je doet, dus welke keuzes je maakt.
Ik heb ook een kameraad die niet meer fietst, omdat hij er voordat de studie begon ontzettend goed in was.Maar de keus heeft hij gelegd bij de studie.
Hij rijd geen wedstrijden meer, omdat hij geen zin heeft ertussen te fietsen, daar heeft hij teveel winnaarsmentaliteit en talent voor.
Keuzes, daar draait het leven om.
Je wordt niet beoordeelt om wie je bent, maar om wat je doet, dus welke keuzes je maakt.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Prestatie drang moet je kunnen relatieveren. Prestatiedrang heeft volgens mij vooral te maken met jezelf te bewijzen aan anderen en meestal niet aan jezelf. Waarom je minder presteerd ligt toch voor de hand? Je studeerd. Dus wn je daar in het wiel hangt van iemand die niet studeerd en hij kan je niet los rijden, dan lach je es!
Inderdaad ik denk ook dat studeren en koersen te combineren valt. Vorig jaar is me dit niet echt gelukt, beste plek was 17e (bij de ezc), maar je moet weten dat ik toen door blessures het seizoen gestart ben met 1000km in de benen, veel te weinig dus en ik de fout maakte direct elke week 1a2 koersen te rijden. Met een goede winter moet ik pakken beter kunnen.
Veel hangt af van het aantal uren les dat je hebt in een week. Vele richtingen hebben niet veel meer dan 20u, vaak zelfs minder, dus als je goed plant kun je zeker nog genoeg trainen. Ik heb er echter 28 en dan wordt het al moeilijker, zeker met het winteruur
Veel hangt af van het aantal uren les dat je hebt in een week. Vele richtingen hebben niet veel meer dan 20u, vaak zelfs minder, dus als je goed plant kun je zeker nog genoeg trainen. Ik heb er echter 28 en dan wordt het al moeilijker, zeker met het winteruur
Ik heb elke dag les van 8u30 tot 16:00. En minimum 2 dagen tot 17u30. Dit valt niet te combineren.
Ze zeggen mij ook wel, "rij voor het plezier enz..." Maar ik heb geen tijd voor te trainen. Ik heb geen zin om te blijven koersen en achteraan mee te krabben. Koersen is veel plezanter als je goed kunt trainen en mee vooraan rijden in het peleton.
Ze zeggen mij ook wel, "rij voor het plezier enz..." Maar ik heb geen tijd voor te trainen. Ik heb geen zin om te blijven koersen en achteraan mee te krabben. Koersen is veel plezanter als je goed kunt trainen en mee vooraan rijden in het peleton.
Help, heb geen idee
Stop dan met koersen en rij gewoon voor je plezier. Je kan ook een vergunning nemen en zien hoe het loopt. Gaat het niet goed, dan koers je niet. Heb je het idee dat je sterk rijdt, rij dan een koers. It's easy m8. Volledig stoppen met wielrennen moet je echt niet doen, heb er gewoon plezier in! Wat moet je bewijzen? Je bent student! Zelfs al zou je er uit gereden worden dan bewijs je al heel wat, karakter en doorzettingsvermogen!