Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Zero Gravity stainless Steel 2007

rombaft
Forum-lid

rombaft 14 sep 2006 08:44

@Daveke,
Het zal niet aan de Belgische duane liggen, want ik heb ook nog nooit problemen ondervonden, niet met spul uit de vs, ook niet met spul uit japan.
ik weet ook niet waarom casran dan wel zoveel keer iets moeten betalen heeft

refie
Forum-lid

refie 14 sep 2006 12:10

Op onderdelen uit V.S. geldt ook een percentage van 4,7. Op complete gemonteerde fietsen is bijna 15 van toepassing. Over de waarde van wat je importeerd+invoerheffing+verzendkosten betaal je BTW a 19

Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 sep 2006 14:35

Als de doane je pakket er net tussen uit pikt, jouw goederen op waarde weet te schatten heb je gewoon pech gehad. Meestal betaal je gewoon geen cent, kreeg eergisteren uit Thailand een pakket. De naam van het bedrijf stond er gewoon op, was niet als Gift gemerkt ofzo, de pakbon met de bedragen zat er gewoon in, maar ze hebben hem er niet tussen uitgepikt dus hoef ik niets te betalen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

speric
Forum-lid HC

speric 15 sep 2006 00:41

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 14 September 2006

Als de doane je pakket er net tussen uit pikt, jouw goederen op waarde weet te schatten heb je gewoon pech gehad. Meestal betaal je gewoon geen cent, kreeg eergisteren uit Thailand een pakket. De naam van het bedrijf stond er gewoon op, was niet als Gift gemerkt ofzo, de pakbon met de bedragen zat er gewoon in, maar ze hebben hem er niet tussen uitgepikt dus hoef ik niets te betalen.

elektronika ?

Plaats reactie