Dugast
-
- Forum-lid
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47
Vandaag stond er ook een hele pagine over de Dugast tubes in de Wielergazet. Mooi de verschillen tussen de tubes van vroeger en nu...Ik wil gerust een scan nemen en doorsturen naar diegene die het artikel ook willen lezen.
Greetz,Evert
Greetz,Evert
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 15 November 2006
Vandaag stond er ook een hele pagine over de Dugast tubes in de Wielergazet. Mooi de verschillen tussen de tubes van vroeger en nu...Ik wil gerust een scan nemen en doorsturen naar diegene die het artikel ook willen lezen.
Greetz,Evert
Ja graag Evert, mail maar door. Thx.
Anders misschien uploaden via www.imageschack.us
Vandaag stond er ook een hele pagine over de Dugast tubes in de Wielergazet. Mooi de verschillen tussen de tubes van vroeger en nu...Ik wil gerust een scan nemen en doorsturen naar diegene die het artikel ook willen lezen.
Greetz,Evert
Ja graag Evert, mail maar door. Thx.
Anders misschien uploaden via www.imageschack.us
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
voor jaren en jaren, ik heb dat ook gezien, was ook bij studio sport...
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
voor jaren en jaren, ik heb dat ook gezien, was ook bij studio sport...
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
Hoi,
Als ie ze er nog lang laat opliggen zal ie ze binnenkort wel eens kunnen bij het groor huisvuil zetten ook....
Er is een punt waarbij het absoluut zinloos is om tubes langer te bewaren. Doe je dat toch dan is het risico op scheuren, lekken bijzonder groot.
Ciao,
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
Hoi,
Als ie ze er nog lang laat opliggen zal ie ze binnenkort wel eens kunnen bij het groor huisvuil zetten ook....
Er is een punt waarbij het absoluut zinloos is om tubes langer te bewaren. Doe je dat toch dan is het risico op scheuren, lekken bijzonder groot.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 19 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
Hoi,
Als ie ze er nog lang laat opliggen zal ie ze binnenkort wel eens kunnen bij het groor huisvuil zetten ook....
Er is een punt waarbij het absoluut zinloos is om tubes langer te bewaren. Doe je dat toch dan is het risico op scheuren, lekken bijzonder groot.
Ciao,
en dan sta je even plat aan de start op je 120 euro 2 jaar oude tube
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 19 November 2006
Ik kan me een fragment herinneren uit de Lance Chronicles waarin Julien Devriesse ( mecanicien Armstrong) naar een 'tubekelder' ging waarin de tuben toch niet op een velg lagen hoor, ze lagen er voor te rijpen zei hij (zoals al eerder uitgelegd)
De meeste tubes van Discovery liggen inderdaad niet op een velg. De silk/seta tubulars (waarvan ie er nog slechts een aantal heeft) wel hoor!
Hoi,
Als ie ze er nog lang laat opliggen zal ie ze binnenkort wel eens kunnen bij het groor huisvuil zetten ook....
Er is een punt waarbij het absoluut zinloos is om tubes langer te bewaren. Doe je dat toch dan is het risico op scheuren, lekken bijzonder groot.
Ciao,
en dan sta je even plat aan de start op je 120 euro 2 jaar oude tube
Omdat ik van plan ben dit jaar Parijs-Roubaix te gaan verkennen was ik op zoek naar geschikte tubes. Daarbij kwamen Schwalbe Stelvio, Conti Competition en ProTection en Vittoria Pavé in zicht... totdat een forumgenoot mij een setje Dugast Roubaix tubes in 27mm aanbood. Langs deze weg nogmaals dank voor die aanbieding.
Deze week toegekomen, ze passen nét in m'n frame en zien er super bullet proof uit. Ik ben benieuwd hoeveel comfort dit geeft aan lage bandenspanning!!!
Het wielensetje dat je ziet bestaat uit DT Swiss 240s naven, Ambrosio Nemesis velgen en DT Swiss spaken en nipples.
Deze week toegekomen, ze passen nét in m'n frame en zien er super bullet proof uit. Ik ben benieuwd hoeveel comfort dit geeft aan lage bandenspanning!!!
Het wielensetje dat je ziet bestaat uit DT Swiss 240s naven, Ambrosio Nemesis velgen en DT Swiss spaken en nipples.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -