Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets augustus

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 06 aug 2006 21:30

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 Augustus 2006

Helaas ook ik had hem weer snel uit, ligt op het schijthuis, kan ik wat makkelijker "braken" met het blad in de  hand en de poepert boven de pot, helaas deze lichting was "shit" we kijken weer uit naar de volgende "Fiets" wat meer "persoonlijke" contacten met Fietsforummers kan geen kwaad!! HEEEEJJ!! FIETS kom een langs, zie je teminste een echte fiets opgebouwd uiteraard met Campa!!

Serieuze, opbouwende kritiek als altijd....Bah....
Ten aanzien van artikelen over LM: denk dat dat onderwerp nu inmiddels wel een beetje heeeel erg uitgekauwd begint te raken. Kan mij heel goed voorstellen dat daar niet weer een mega-artikel over verschijnt.
Less is bore

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 06 aug 2006 21:42

Da's waar, maar ik denk dat het Marmotte-gevoel wel behoorlijk overeen komt met het fietsgevoel dat Fiets wil verkopen.....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

marrrrtin
Forum-lid

marrrrtin 06 aug 2006 22:45

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 06 Augustus 2006
Helaas ook ik had hem weer snel uit, ligt op het schijthuis, kan ik wat makkelijker "braken" met het blad in de hand en de poepert boven de pot, helaas deze lichting was "shit" we kijken weer uit naar de volgende "Fiets" wat meer "persoonlijke" contacten met Fietsforummers kan geen kwaad!! HEEEEJJ!! FIETS kom een langs, zie je teminste een echte fiets opgebouwd uiteraard met Campa!!

He biggie: Ik weet dat je altijd je berichten post met een vrolijke ondertoon, maar ik denk dat je bij het opmaken van bovenstaande post een beetje te lang in de zon heb gezeten, niet?
fietsgroet, Martin Heerhugowaard

spinningfreak
Forum-lid

Gebruikersavatar spinningfreak 06 aug 2006 23:14

Als er iedere maand door de forumleden in dit topic opbouwende kritiek wordt gegeven en de redactie van Fiets hier serieus mee om zou gaan, dan heb je een ideale plek om de inhoud van Fiets zo bij te sturen dat het steeds meer aansluit op de beoogde doelgroep.
Op het ogenblik lijkt dit topic meer op een soort vuilnisvat waar iedereen z'n netjes of minder netjes geformuleerde mening dumpt.
Als je een blad goed vindt, accepteer je dat er af en toe een wat minder nummer tussen zit. Vind je een blad niet goed dan moet je niet blijven zeuren, maar stoppen het te lezen.
In mijn geval, zie mijn post ergens hierboven switch ik naar 'Tour'. Niet omdat dit het ultieme blad is, maar een goed alternatief dat ik een jaartje ga proberen.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 06 aug 2006 23:43

Probleem is alleen dat op dit forum volgens mij niet de doorsnee Fiets-lezer zit.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 07 aug 2006 10:25

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 06 Augustus 2006
Ik heb geen last van een zonnesteek of zo , maar ......alhoewel ik heb 3 uur in de brandende zon gefietst, ach je weet maar nooit wat er onder die hersenpan gebeurd maar ik heb ff ongezouten m,n mening gegeven. Normaal ben ik wat inhoudender, zal wel door de zon komen. Maar als mensen zich aangesproken voelen over mijn wat ongenuanceerde uitspraak, sorry mijn excusses! volgende keer is het geen schijthuis maar het Toilet! zo en nu niet meer zeuren, en lekker met je kont boven de pot hangen en gewoon lekker een ouder exemplaar lezen als de nieuwe tegenvalt, ach we blijven hopen op betere tijden ook Fiets maakt wel eens een slippertje. Hoop dat ze wat meer testen van racefietsen gaan plaatsen in de toekomst.

Ergens kritiek op hebben is zo makkelijk en goedkoop, kom dan net als Daniel met voorstellen of alternatieven hoe het beter kan. (bv 3 laagjes papier, zodat het lekkerder veegt ! )

fitseflitser
Forum-lid

fitseflitser 07 aug 2006 12:00

Net terug van vakantie en heb geen Fiets gekregen. Ga zo eens even mopperen per mail.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 07 aug 2006 12:40

Als je goed oplet, zie je dat FIETS geregeld ideeen van het forum haalt, zowel qua vormgeving als inhoud. Dat ze niet reageren op de posts hier, wil niet zeggen dat ze het niet lezen.

Plaats reactie