trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen
Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 20 Augustus 2006
in de waterval die door deresgen veroorzaakt wordt de holleweg omhoog, kenne lagge kep ook nog eens profielloze bandjes, da zal wel schaatsen worden haha
tot morguh
heb vorig jaar weleens daar in een hoosbui naar boven gekluund en zoals je al aangeeft zogauw je gaat staan slipt het achterwiel weg.........
in de waterval die door deresgen veroorzaakt wordt de holleweg omhoog, kenne lagge kep ook nog eens profielloze bandjes, da zal wel schaatsen worden haha
tot morguh
heb vorig jaar weleens daar in een hoosbui naar boven gekluund en zoals je al aangeeft zogauw je gaat staan slipt het achterwiel weg.........
cornelli racing cycles Uden
Voor iedereen die dit verder leest. We spreken komende zondag weer af, om 10.30 zie berichten hierboven. Hopelijk willen nog meer mensen zich aansluiten zodat we met een iets groter groepje kunnen gaan. Ik stel voor om een rondje te doen via Nijmegen, Berg en Dal, Groesbeek, Wyler, en door Ooijpolder terug naar huis. Groeten en tot zondag
Erik
Erik
Erikson
Quoten: Origineel geplaatst door Erik_son op 25 Augustus 2006
Voor iedereen die dit verder leest. We spreken komende zondag weer af, om 10.30 zie berichten hierboven. Hopelijk willen nog meer mensen zich aansluiten zodat we met een iets groter groepje kunnen gaan. Ik stel voor om een rondje te doen via Nijmegen, Berg en Dal, Groesbeek, Wyler, en door Ooijpolder terug naar huis. Groeten en tot zondag
Erik
Is het nog een idee om het rondje precies andersom te rijden, dus Ooijpolder, Wyler, Reichswald, De Horst en dan via de Duivelsberg naar berg en Dal. Dan zou je de Duivelsberg kunnen nemen.
Of na Groesbeek en Wyler via berg en Dal de Ooijpolder in.
Misschien rijd ik wel mee zondag. Ik moet nog even overleggen hier thuis, zit nl met een kleintje van 6 weken die zichzelf nog geen 3 uurtjes alleen kan vermaken
Erik
Is het nog een idee om het rondje precies andersom te rijden, dus Ooijpolder, Wyler, Reichswald, De Horst en dan via de Duivelsberg naar berg en Dal. Dan zou je de Duivelsberg kunnen nemen.
Of na Groesbeek en Wyler via berg en Dal de Ooijpolder in.
Misschien rijd ik wel mee zondag. Ik moet nog even overleggen hier thuis, zit nl met een kleintje van 6 weken die zichzelf nog geen 3 uurtjes alleen kan vermaken
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
-
- Forum-lid
ik zal er ook zijn morguh ook staan haha sjalalalie sjalalala, komt er nog iemand uit deze richting "lindenholt" of neerbosch kunnen we saampie's naar city fietsen groetjes
hauje
hauje
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
let wederom op je kleding, het zal mij namelijk benieuwen of dat de weer goden ons weer gunstig gezint zijn groetjes.
ik wil gelijk eens even voorstellen, om n keer met een paar mensen een atb route te gaan rijden, laat ff weten hoe jullie daar tegen over staan groetjes
ik wil gelijk eens even voorstellen, om n keer met een paar mensen een atb route te gaan rijden, laat ff weten hoe jullie daar tegen over staan groetjes
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Hoi allen,
Ik zoek ook een trainings maatje in of rond nijmengen,
Ik fiets 400 a 500 km per week, wedrenners.nl is een niet officiele club bij schade ben je zelf verandwoordelijk en bovendien rijden ze heel de tijd het zelfde rondje. Je hebt diverse groepen met diverse snelheden van 30 km/h tot 40 km/h over een afstand van respectievelijk 50 a 55 km.
het gaat mij niet om de snelheid maar om mijn hartslag in een bepaalde zone te houden. Duurtraining/ interval.
-
- Forum-lid
Vandaag 2e rit gereden via berg en dal naar reichswald en via ooij (koffie) terug naar de city, was een mooie route lekker afwisselend klimmen dalen en toch ook plat, volgende week weer 10:30 bij de apotheek. suggestie route nijmegen kleve (koffie) en terug denk wel aan je ausweis kan je 45eurie schelen, ps: de weer goden waren ons tot aan de koffie zeer goed gezind maar dat waren ze na de koffie nie meer khad het water in de schoentjes staan groetjes
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Inderdaad mooi tochtje gemaakt, uiteindelijk toch te optimistisch met de korte broek!! volgende week kan ik tot ongeveer 12.00 uur, dus kort tochtje of vroeg beginnen. Zaterdag heb ik wel de hele dag vrij, dus dat is misschien ook een optie. Ik hoor het wel. Hopen dat er volgene week nog meer mensen meegaan!
-
- Forum-lid
zaterrdag is voor mij ook nie echt een probleem zondags is wel bij uitstek een fiets dag maaruh noproblem,
zullen we als er verder niemand kan ff op de atb gaan zaterdag groetjes
zullen we als er verder niemand kan ff op de atb gaan zaterdag groetjes
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)