Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Bikelife failliet

siral
Forum-lid

siral 26 jul 2006 23:09

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 26 Juli 2006

Vond het inderdaad (als Kokkieklant wel te verstaan) een vreemd artikel. Vraag me wel af of er een markt is voor een vergelijkbare winkel in Nijverdal of Raalte; ook 1 van de opmerkingen in het artikel. Wel sneu overigens voor mijn buurman die met zijn kapotte MTB van Bikelife (voor de zoveelste keer allerlei garantiegevalletjes) naar Hoogeveen moet. Is toch ruim 40 km rijden...

Ik denk dat er best een markt is voor een goed gesorteerde winkel. Ze hadden een breed en diep aanbod, kundig en plezierig personeel echter het verleden bleef ze volgens mij steeds inhalen. Was een van de weinige winkels waar je een behoorlijk assortiment fietsen kon bekijken. Dat mis ik bij Kokkie hij probeert een Colnago te vergelijken met Cube (overigens niets mis mee).

Je moet af en toe met wat overtuigingskracht optreden bij Vincent (of ik ben gewoon eigenwijzer dan hem).  Zelf heb ik geen goede ervaringen met BikeLife, maar ik ken de winkel pas 2,5 jaar (sinds ik in de buurt woon).
Een prijsvechter wat betreft onderdelen (zoiets als de Winter in mijn oude woonplaats Arnhem) mag wat mij betreft best in Nijverdal of Raalte komen. Scheelt weer iedere keer die Internetbestellingen ophalen op het postkantoor...

colnagog
Forum-lid

colnagog 27 jul 2006 23:26

Als ik een fiets wil kopen moet het een feestje zijn. Dan heb ik geen zin om nog eigenwijzer en bevooroordeelder te zijn dan de verkoper. Vertel mijn wensen en als daar ongeacht wat ik wens steeds als uitkomst Cube uitkomt hoeft het voor mij niet meer. Denk dan dat de marge op die fietsen wel de doorslag zal zijn voor de verkoper.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

onlycampa
Forum-lid

onlycampa 30 jul 2006 12:24

Gisteren maar eens zelf wezen kijken bij Kokkie. Wat een volle bak is het daar. Koffie is goed maar toen het op inruilen ( Jan Janssen Equipe 58 met Chorus) aankwam begon het verhaal van moeilijke fiets, moeilijke maat, slappe markt enz. Zit ik dus niet op te wachten wil gewoon een prijs horen en bepaal dan zelf wel of het oke is. Is erg Ridley en Cube gericht. Op mijn vraag of er ook een alternatief is kwam hij aanzetten met een Cube ....................in een andere kleur.
Alleen maar Campa en niets anders!

Plaats reactie