Reclame
Ze hebben het verplaatst naar boven! Is een mooie oplossing lijkt me.
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Juli 2006
Een verbetering, maar 't blijven rotdingen...
Een verbetering, maar 't blijven rotdingen...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Juli 2006
Eens!
Eens!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 19 Juli 2006
Die banner helemaal bovenaan is al een stuk minder onprettig dan aan de zijkant. En Casran heeft een goed punt, met de zo gegenereerde inkomsten kan Fiets mooi bijdragen aan een nieuw Fiets Forum Wintertenue
Helemaal mee eens.
Die banner helemaal bovenaan is al een stuk minder onprettig dan aan de zijkant. En Casran heeft een goed punt, met de zo gegenereerde inkomsten kan Fiets mooi bijdragen aan een nieuw Fiets Forum Wintertenue
Helemaal mee eens.
Ik vind de reclame ook bloedje irritant. Maar goed, onderhoud en hosting moet ook betaald worden. En dat geld kun je alleen verdienen door reclame te maken. Aan de andere kant is dit forum iets “extra’s” naast de site Fiets.nl en hoort hier geen reclame maar hoort dit op Fiets.nl te staan.
Het enigste wat FIETS nu moet doen is een normaal forum installeren. De source van een phpBB forum is volgens mij gratis te downloaden, installeren en klaar is kees. Voor iedereen leuker, handiger en sneller, want dit forum is ook nog eens gigantisch traag. Waarschijnlijk niet op de snelste manier geprogrammeerd. Maar we wachten af…http://www.phpbb.com/
Het enigste wat FIETS nu moet doen is een normaal forum installeren. De source van een phpBB forum is volgens mij gratis te downloaden, installeren en klaar is kees. Voor iedereen leuker, handiger en sneller, want dit forum is ook nog eens gigantisch traag. Waarschijnlijk niet op de snelste manier geprogrammeerd. Maar we wachten af…http://www.phpbb.com/
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
Eindelijk weer eens iets op het forum wat het lezen waard is . Dit soort reclame's is wel vervelend, maar je kan ze gelukkig makkelijk wegklikken waarna je er geen last meer van hebt. Ben de reclame's nu zo gewent dat ik er niet eens meer op let.
Matiz
Matiz
-
- Forum-lid
die van anwb komt 2 keer, als je m weggedrukt hebt komt er een nieuwe
Ongelooflijk wat een agressieve reclame pop-ups Fiets toelaat op z'n site!
Ik ken heel weinig sites die zo'n vervelende en agressieve reclame hebben.
Ik ken heel weinig sites die zo'n vervelende en agressieve reclame hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve