Over de wielersport en zijn beoefenaars.

LEFEVRE

pantani
Forum-lid

pantani 08 jul 2006 12:13

Nu praten ze niet met de pers omdat MR.Boonen niet kan winnen?
Erg,erg,erg!!!
Maar ze hebben het geel houden ze vol.Ik denk dat ze veeeel liever al een ritzege zouden hebben,zie naar de frustratie!Tog iets om naar deze domme TDF te zien,Boonen die telkens geklopt word en dan razend word!IL SYMPATICO???Hahahaha.
Stel dat hij nu wint,dan zal het wel iets anders zijn!Is Dejongh wel goed wss en mag de pers alles vragen en zegt hij dat deze zege voor de critici waren!
Dikke nek Boonen!
il magnifico

pantani
Forum-lid

pantani 11 jul 2006 13:20

Net een artikel gelezen over MR.LEFEVRE,het slaagt weer alles!
Nu geeft hij al toe dat voor 1998 meer dan de helft van de renners doping nam!Schreeuwde hij het daarvoor ook al niet van de daken dat ze niets namen?De helft van een peleton van 200man is 100,dus in zijn ploeg 4(als je met 8start)
Hoe geloofwaardig kan je zijn?
Nu pakt er nog maar 6,max.7zegt hij,FUENTES heeft minstens al 60klanten,denk dat we dus al aan meer zitten,alleen al in Spanje!
MICHEL WUYTS wist ook dat er al LANGER iets aan de hand was!EDDY MERCKX zei:als AXEL in Spanje ging rijden had hij 2weken nodig om uit te rusten,trouwens ze zijn te streng nu!Vroeger kon je nog aan een baxter liggen!
De dopingcontrole zelf loopt ook niet altijd eerlijk hoor en dat ze bloeddoping niet kunnen terugvinden klopt eigenlijk deels!
Ze kunnen je niet pakken ofzo,er is tenslotte ergens niets,maar...
Ze zien wel dat je"met iets bezig bent"-Je bloedwaardes veranderen!En dit is geen fabeltje of van horen zeggen,dit is WAARHEID!
Vind ook dat ze al die voetballers moetten oppakken,tennissers,in  de athletiek-lopers vooral zijn er ook al bij,F1!!!Want ITALIE speelt nu kampioen en zijn allemaal betrokken in omkoopschandaal,was het "DE TOUR"was iedereen al naar huis!
Nog 1ding,even iets rechtzetten,ze zeggen dat ik er tegen ben,maar wel zelf zou nemen?
Sommige moetten leren lezen(ik leren schrijven!)Ik vind dat ze het moetten toelaten,het is hypocriet om iedereen te beschuldigen en te zeggen "Bij mijn renners gebeurt het niet of ik weet van niets!"
Als Boonen echt het hart op de tong heeft en ooit gepakt word,hoop ik dat hij Lefevre mee laat opdraaien,krijgt hij mijn respect!
il magnifico

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 11 jul 2006 13:47

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 11 Juli 2006

Net een artikel gelezen over MR.LEFEVRE,het slaagt weer alles!
Nu geeft hij al toe dat voor 1998 meer dan de helft van de renners doping nam!Schreeuwde hij het daarvoor ook al niet van de daken dat ze niets namen?De helft van een peleton van 200man is 100,dus in zijn ploeg 4(als je met 8start)
Hoe geloofwaardig kan je zijn?
Nu pakt er nog maar 6,max.7zegt hij,FUENTES heeft minstens al 60klanten,denk dat we dus al aan meer zitten,alleen al in Spanje!
MICHEL WUYTS wist ook dat er al LANGER iets aan de hand was!EDDY MERCKX zei:als AXEL in Spanje ging rijden had hij 2weken nodig om uit te rusten,trouwens ze zijn te streng nu!Vroeger kon je nog aan een baxter liggen!
De dopingcontrole zelf loopt ook niet altijd eerlijk hoor en dat ze bloeddoping niet kunnen terugvinden klopt eigenlijk deels!
Ze kunnen je niet pakken ofzo,er is tenslotte ergens niets,maar...
Ze zien wel dat je"met iets bezig bent"-Je bloedwaardes veranderen!En dit is geen fabeltje of van horen zeggen,dit is WAARHEID!
Vind ook dat ze al die voetballers moetten oppakken,tennissers,in  de athletiek-lopers vooral zijn er ook al bij,F1!!!Want ITALIE speelt nu kampioen en zijn allemaal betrokken in omkoopschandaal,was het "DE TOUR"was iedereen al naar huis!
Nog 1ding,even iets rechtzetten,ze zeggen dat ik er tegen ben,maar wel zelf zou nemen?
Sommige moetten leren lezen(ik leren schrijven!)Ik vind dat ze het moetten toelaten,het is hypocriet om iedereen te beschuldigen en te zeggen "Bij mijn renners gebeurt het niet of ik weet van niets!"
Als Boonen echt het hart op de tong heeft en ooit gepakt word,hoop ik dat hij Lefevre mee laat opdraaien,krijgt hij mijn respect!

Raad de plaat hadden we al. Nu is er ook raad de tekst.
Beste Pantani, wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken? De tekst doet vermoeden dat je je vreselijk zit op te winden. Je betoog is echter zo ongestruktureerd dat ik werkelijk niet begrijp wat je punt is. 
Tip: vraag jezelf, vooraleer je een bericht schrijft en post, eerst af wat je nu precies wil vertellen. Probeer vervolgens een logische volgorde in je betoog te houden waarbij de punten zo veel mogelijk samenhangen en laat losse opmerkingen weg. Haal ook citaten en (foute) eigen veronderstellingen / conclusies (50 v.h. peloton = 4 v.d.  Q.S.-ploeg) niet door elkaar.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

timowr
Forum-lid

timowr 11 jul 2006 18:44

Het is wel kinderachtig dat iedereen steeds maar zit te zeuren over zijn schrijfstijl en schrijffouten. Ik kan prima volgen wat er staat en wat hij ermee wil zeggen. Ga nou gewoon eens op de inhoud in ipv de vorm.

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 11 jul 2006 20:34

Quote: Origineel geplaatst door pantani op 04 Juli 2006
SUPERCASRAN is terug!!!Nu moetten we terug respect krijgen!Want als jij op het forum komt moet de rest wijken!Jij weet alles beter,bent de beste,...Jij hebt zelf altijd commentaar op alles...En gaat het hier om een DISCUSSIEforum of om woordenspeling?Altijd zeveren op de zinsbouw,schrijffouten en vooral hoe onleesbaar het wel is!Vraagje:Rijden ze volgens jou nu nog allemaal clean?

IDD,
ben eens benieuwd hoe lang hij het op zijn jobje gaat uithouden met zo'n air. loopt wel te verkondigen waneer hij ergens begint, waneer hij er mag vertrekken zullen we wel nooit weten.
RIDLEY the speed weapon

amazza
Forum-lid

amazza 11 jul 2006 20:59

Subtiele overgang van onleesbaar gewauwel naar het bashen van andere forumleden. Smooth

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 11 jul 2006 22:47

pantani
Forum-lid

pantani 14 jul 2006 12:56

Allez,deze MR.blijft doorgaan he!
Nu gaat hij weer koersen organiseren zonder de UCI!!
Alleen voor QUICK STEP mss?

BONEN aan het wenen gisteren,ik zit 7uur op de fiets,het is te zwaar,...
Wat een bleiter!!!Iedereen heeft zolang op z'n fiets gezeten!
Deze TOUR niets dan zagen omdat hij niet kan winnen!

Iemand programma gezien van de TOUR?(In krant stond hij vorige week ook al!)
ROGER DE VLAMINCK!!!mijn held!!!zegt tenminste zijn gedacht over TOM BONEN!!!
Dan moet HIJ maar eens wat meer trainen en dan vooral bergop EN langere klimmen.
VROEGER was het nog 100km.langer nog 2cols meer,....
DAT IS GESPROKEN!
il magnifico

motta
Forum-lid

motta 14 jul 2006 13:45

ik vind dat Boonen (Gilbert had trouwens dezelfde bezwaren) wel een punt heeft, als ze het wielrennen dopingvrij willen maken moeten de ritten korter zijn en misschien zelfs meer rustdagen voorzien worden. Frankrijk blijft natuurlijk wel even groot
Motta
Motta

lazo
Forum-lid

lazo 14 jul 2006 14:07

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 14 Juli 2006

Allez,deze MR.blijft doorgaan he!
Nu gaat hij weer koersen organiseren zonder de UCI!!
Alleen voor QUICK STEP mss?

BONEN aan het wenen gisteren,ik zit 7uur op de fiets,het is te zwaar,...
Wat een bleiter!!!Iedereen heeft zolang op z'n fiets gezeten!
Deze TOUR niets dan zagen omdat hij niet kan winnen!

Iemand programma gezien van de TOUR?(In krant stond hij vorige week ook al!)
ROGER DE VLAMINCK!!!mijn held!!!zegt tenminste zijn gedacht over TOM BONEN!!!
Dan moet HIJ maar eens wat meer trainen en dan vooral bergop EN langere klimmen.
VROEGER was het nog 100km.langer nog 2cols meer,....
DAT IS GESPROKEN!

weet ge wat het grappige is,als men zegt dat ze vroeger vanalles pakte,ze beschouwen hun eigen sterker dan de vroegere generatie,ik ben ervan overtuigd dat de mensen 30 jaar geleden sterker waren dan nu,ze wisten wat afzien was dat spiegelde zich af op het wielrennen,nu zijn het allemaal verwent mannekes die als ze ne col teveel oprijden drek al beginnen te wenen voor de camera.

ludo
Forum-lid

ludo 14 jul 2006 14:37

Hélla Mannekes,
Krijg hier sterk de indruk dat jullie de bleiters zijn

Plaats reactie