Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Astana / Liberty Seguros

ilko
Forum-lid

ilko 18 jun 2006 13:02

Jemig, wat een lange zit in vergelijking met de hoogte!

ilko
Forum-lid

ilko 18 jun 2006 13:05

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 16 Juni 2006Da's trouwens een mooie framebescherming op die Nokon! Weet iemand wat dat is??Goed opgemerkt. Vond ik ook al interessant toen ik de foto nam: subtiele rubberen bescherming.

Wel fantastisch die foto's Casran! Kun je niet eens ergens een fotoalbum neerzetten met al je materiaal? Hardstikke leerzaam!!

Als ik het nog eens goed bekijk is het net alsof er een stukje rubberen slang over dwars over de kabel geschoven is. Op zich slim, want het oppervlak dat daadwerkelijk je frame raakt is nu natuurlijk erg klein!

daveke
Forum-lid

daveke 18 jun 2006 13:37

Die rubberen slangetjes krijg je standaard bij een setje nokon kabels. Ik heb er geloof ik nog een stuk of zes overgehouden na montage (Let wel, op 2 fietsen gemonteerd)
Science of Performance!

pietalala
Forum-lid

pietalala 18 jun 2006 16:49

Kan het zijn dat de BH fietsen en deze c4 fietsen dezelfde zijn?

Wel vind ik deze c4's heel erg mooi, een vriend van me verdeeld ze en ik hoop er eentje te kopen aan verminderde prijs... Wat denken jullie?
www.c4carbon.com
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 jun 2006 17:47

Zoek de overeenkomsten:
- carbon
-integrated seatpost.
Zoek de verschillen:
- frames zijn totaal verschillend, kijk maar naar de aansluiting van de zitbuis of bijv de ophanging van de voor-derailleur
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cycling2winn
Forum-lid

cycling2winn 18 jun 2006 18:50

kvind die decals nie schoon

casran
Forum-lid HC

casran 18 jun 2006 19:07

Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 18 Juni 2006

Wel fantastisch die foto's Casran! Kun je niet eens ergens een fotoalbum neerzetten met al je materiaal? Hardstikke leerzaam!!

Mijn fotoarchief (en dan heb ik het enkel over de foto's die ik zelf genomen heb) is gigantisch... onbegonnen werk dus. Mogelijks zullen er in de toekomst op de website van www.rouesartisanales.com meer foto's beschikbaar zijn, en kunnen we ook retroactief mijn vroegere fotoarchief brengen... Afwachten!

Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 18 Juni 2006

Als ik het nog eens goed bekijk is het net alsof er een stukje rubberen slang over dwars over de kabel geschoven is. Op zich slim, want het oppervlak dat daadwerkelijk je frame raakt is nu natuurlijk erg klein!

Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 18 Juni 2006

Die rubberen slangetjes krijg je standaard bij een setje nokon kabels. Ik heb er geloof ik nog een stuk of zes overgehouden na montage (Let wel, op 2 fietsen gemonteerd)

Daveke, we hadden het niet over die rubberen bescherming bovenaan (ja, die zit bij de Nokon kabels), maar om het subtiele zwarte rubbertje onderaan (derailleurkabel!!):

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 18 jun 2006 19:08

Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 18 Juni 2006

Kan het zijn dat de BH fietsen en deze c4 fietsen dezelfde zijn?

Euhm... C4 is Italiaans en een totaal ander merk. Ik zie maar heel weinig gelijkenissen met de BH Global Concept.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

evertdehandsch
Forum-lid

evertdehandsch 18 jun 2006 20:13

@Casrande website http://www.rouesartisanales.com/ werkt maar niet bij mijIk probeer al een volledige week, maar steeds lukt het niet  Zijn er mensen die ook dit probleem hebben?
Greetz, Evert
Nulla tenaci invia est via!

pietalala
Forum-lid

pietalala 18 jun 2006 20:15

Nope, werkt perfect bij me.

greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

casran
Forum-lid HC

casran 18 jun 2006 20:21

Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 18 Juni 2006

@Casrande website http://www.rouesartisanales.com/ werkt maar niet bij mijIk probeer al een volledige week, maar steeds lukt het niet  Zijn er mensen die ook dit probleem hebben?

Raar, om een of andere reden lukt het bij bepaalde mensen niet. Maar goed, er wordt gewerkt aan een totaal nieuwe website op een nieuwe server!

zever
Forum-lid

zever 18 jun 2006 22:35

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 Juni 2006
Raar, om een of andere reden lukt het bij bepaalde mensen niet. Maar goed, er wordt gewerkt aan een totaal nieuwe website op een nieuwe server!

En met een Nederlandse versie ?
z4ever

Plaats reactie