Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Eerste post met een kleine voorstelling

juri
Forum-lid

juri 09 jun 2006 22:28

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 09 Juni 2006

Ik denk als je een beetje serieus bezig bent met de wielersport dat je niet op stap gaat. Ok, in de winter een keertje ... ,maar in het seizoen toch niet denk ik. En daarom moet je sociale leven zeker niet slecht zijn !

Bij mij op de club zitten wel wat nieuwelingen en junioren die wielrennen op hoog niveau (zitten bij de top 5-35 van het land, wordt volgend jaar zo goed als zeker semiprof bij continentale ploeg) en tevens ook tijdens het seizoen regelmatig (keertje per maand) behoorlijk uit de ban springen, het blijft beslist niet bij een biertje dan hoor.

juri
Forum-lid

juri 09 jun 2006 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 09 Juni 2006

Ik denk als je een beetje serieus bezig bent met de wielersport dat je niet op stap gaat. Ok, in de winter een keertje ... ,maar in het seizoen toch niet denk ik. En daarom moet je sociale leven zeker niet slecht zijn !

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 09 jun 2006 23:03

Quoten: Origineel geplaatst door tour du senegal op 09 Juni 2006

hoi,
dan heb jij wel geluk dat jouw ouders je een "beetje" sponsoren  
vanaf mijn 15e mocht ik mijn fietsen zelf betalen, (crossfiets en mijn huidige wegfiets) daar heb ik toch veel van mijn drinkgeld, prijzen van in de koers en beetje steun van mijn supporters in gestoken, maar ik heb ook wel niet te klagen, als ik eens een nieuwe ketting en kroontjes nodig heb doe ik ook wel een beetje lief tegen mijn ouders  en tubes betalen ik en mijn vader elk de helft, ik koers er een half jaar mee en dan verslijt mijn vader ze tot ze erdoor zitten.
nog veel succes dit jaar Bo

jullie hebben nog allemaal geluk,
ik moet ALLES zelf betalen, en ik wil ALLES zelf betalen, ik vind dat niet meer dan normaal. Als ik niet fiets dan werk ik en als ik niet werk dan fiets ik.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 09 jun 2006 23:07

ik ga ook ong 2 a 3x per maand op stap, alleen ik drink geen alcohol. ik heb vaak zat dat ik zondags s'morgens om een uur of 4 thuis kom en om 10 uur al op de fiets zit en meer als 100 km fiets. alleen waneer ik wedstrijd heb dan ben ik in de weekend ga ik zeker niet uit.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 10 jun 2006 01:08

Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 09 Juni 2006

Euhm weet je, ik was toch wel van plan om proberen prof te worden en daar bovenop zou ik graag mijn studies tot een goed einde willen brengen(studeren voor dokter)

Hoi, Bo. Ik wil niet de negatieveling uithangen, maar wat jij wilt combineren kan niet. Je zal - sneller dan je lief is - moeten kiezen, tenzij je een zeldzaam genie bent. Doe maar gewoon voort zoals je bezig bent en zoals ik je al eerder raadde geniet van het koersen en de rest komt wel vanzelf.

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 10 jun 2006 01:24

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 09 Juni 2006

Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 09 Juni 2006

Euhm weet je, ik was toch wel van plan om proberen prof te worden en daar bovenop zou ik graag mijn studies tot een goed einde willen brengen(studeren voor dokter)

Hoi, Bo. Ik wil niet de negatieveling uithangen, maar wat jij wilt combineren kan niet. Je zal - sneller dan je lief is - moeten kiezen, tenzij je een zeldzaam genie bent. Doe maar gewoon voort zoals je bezig bent en zoals ik je al eerder raadde geniet van het koersen en de rest komt wel vanzelf.

Hallo T.Trapper,
Nee hoor je hangt helemaal de negatieveling niet uit. Ik besef ook wel dat dit zeer lastig zal worden en als het er opaan komt zal ik toch kiezen voor mijn studies net zoals mijn ouders mij altijd gezegd hebben.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 jun 2006 15:09

In Nederland gaat het in ieder geval echt niet, ken behoorlijk wat studenten medicijnen. Probleem is dat je veel stage moet lopen, veel practicum hebt enzo. Je week wordt netjes gevuld voor je. Dan blijft er in 1 keer weinig tijd over om te fietsen, helemaal als je op kamers woont.
Bij mij is het dit jaar wonderbaarlijk genoeg goed gegaan qua prestaties. Ik heb maar heel weinig kunnen trainen en kan goed voorin meekomen bij de junioren de laatste weken. Ik studeer Elektrotechniek aan de UT, en 1e jaar hebben we weken lang 40 uur per week ingepland met colleges en practicum.
Beloften zal alleen wel lastiger worden, omdat dan de wedstrijden veel langer zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ilko
Forum-lid

ilko 11 jun 2006 13:32

En hoe zit het dan met bijvoorbeeld Nico Rienks (roeier) of Carl Verheijen? Ook allemaal arts. De universiteiten geven je behoorlijk veel ruimte om je co-schappen over langere tijd uit te vegen. Verder valt het qua studie belasting best wel mee. Het is maar wat je ervoor over hebt.

Denk dat je met ET meer tijd kwijt bent aan studie en practica!

Plaats reactie