Campagnolo Zonda
-
- Forum-lid
Heb ook de Zonda "s bij futurumshop besteld 3 weken geleden nog steeds niets binnen.Vandaag telefonisch kontakt gehad maar ze konden nog geen levertijd geven !!
Wel leuk de foto"s met gewichten erbij.
gr. peettomaat
Wel leuk de foto"s met gewichten erbij.
gr. peettomaat
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Eurussen zijn binnen, tien keer mooier dan de oude! Ook wel grote verschillen zoals de naven, 2006 zijn veel dikker en het ontbreken van velglint in de 2006 wielen. Mooiste is echter de aero spaken in de 2006, maakt de wielen een stuk flitsender! Tsja, het oog wil ook wat he!
Quoten: Origineel geplaatst door peettomaat op 02 Juni 2006
Heb ook de Zonda "s bij futurumshop besteld 3 weken geleden nog steeds niets binnen.Vandaag telefonisch kontakt gehad maar ze konden nog geen levertijd geven !!Wel leuk de foto"s met gewichten erbij. gr. peettomaat
Futurumshop haalt ze ergens uit het buitenland, als je Peza Trading mailt zijn ze gewoon op stock dat is de importeur, alleen Futurumshop haalt ze elders vandaan. Ik heb mijn bestelling voor die Zonda's bij Futurumshop toen ge-annuleerd 2 dagen nadat ik had besteld eerst kreeg ik 2 weken te horen en toen was het onbekend
Heb ook de Zonda "s bij futurumshop besteld 3 weken geleden nog steeds niets binnen.Vandaag telefonisch kontakt gehad maar ze konden nog geen levertijd geven !!Wel leuk de foto"s met gewichten erbij. gr. peettomaat
Futurumshop haalt ze ergens uit het buitenland, als je Peza Trading mailt zijn ze gewoon op stock dat is de importeur, alleen Futurumshop haalt ze elders vandaan. Ik heb mijn bestelling voor die Zonda's bij Futurumshop toen ge-annuleerd 2 dagen nadat ik had besteld eerst kreeg ik 2 weken te horen en toen was het onbekend
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Heb me vorige week ook een setje Zonda's aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Ik heb wel even moeten zoeken naar de versie met Shimanobody en heb ze bij Salden gevonden zonder meerprijs.
Ik heb de voorbije 2 maanden met Kyrium Elite wielen gereden. Vanaf de eerste rit niks dan problemen.
Ik heb de voorbije 2 maanden met Kyrium Elite wielen gereden. Vanaf de eerste rit niks dan problemen.
Ben erg tevreden met mijn Zonda's, kwam er laatst alleen achter dat een aantal spaken in het voorwiel licht verdraaid zijn (dus niet meer aerodynamisch staan)
Kan ik dit oplossen door met de meegeleverde tool de spaak voorzichtig terug te draaien? of krijg ik dan direct problemen met de spaak spanning?
Kan ik dit oplossen door met de meegeleverde tool de spaak voorzichtig terug te draaien? of krijg ik dan direct problemen met de spaak spanning?
Quoten: Origineel geplaatst door Ben_Ber op 03 Juni 2006
Ben erg tevreden met mijn Zonda's, kwam er laatst alleen achter dat een aantal spaken in het voorwiel licht verdraaid zijn (dus niet meer aerodynamisch staan)
Gewoon terug rechtdraaien; zou geen problemen mogen opleveren!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 03 Juni 2006
Gelukt!
Bedankt
Gelukt!
Bedankt
Vraagje dit zo alles lezende vraag ik me af ,of het gewicht van een zonda wiel met shimano body hetzelfde is als met een campa body?Dacht op een duits forum gelezen te hebben dat een shimano/zonda zwaarder zou zijn dan een zonda/campa combinatie.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC