Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 25 April 2006
sta je misschien wel bij mij in 't vak!
en ik ook haha ben te herkenen aan zwarte met grijze kleren met reclame van kapenga woonexpo. rood met wit en zwarte helm van met
11-stedentocht Friesland, wie doet mee ?
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 12 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door robwee op 12 April 2006
En hoe berijd je je voor op 240 km ?
Zijn zat mensen die niet trainen en hem gemakkelijk halen (zelfs op een bakfiets!). Is helemaal vlak en het is een toertocht. Snelheidslimiet van 25 km/u dus, als je eerder aankomt bij een stempelpost kun je wachten . Ik heb hem 1 keer gereden, maar het was wel errug druk, dus veel inhalen en oponthoud...
dus ook uit dokkum
Zijn zat mensen die niet trainen en hem gemakkelijk halen (zelfs op een bakfiets!). Is helemaal vlak en het is een toertocht. Snelheidslimiet van 25 km/u dus, als je eerder aankomt bij een stempelpost kun je wachten . Ik heb hem 1 keer gereden, maar het was wel errug druk, dus veel inhalen en oponthoud...
dus ook uit dokkum
jan janssen bikes 4 ever
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 01 Juni 2006
dus ook uit dokkum
ik weet nu wel wie je bent zag net een foto van je op het forum. ik kom dus ook uit dokkum ben te herkenen aan zwart met grijze kleren van kapenga of geel met blauwe kleren van fytris
dus ook uit dokkum
ik weet nu wel wie je bent zag net een foto van je op het forum. ik kom dus ook uit dokkum ben te herkenen aan zwart met grijze kleren van kapenga of geel met blauwe kleren van fytris
jan janssen bikes 4 ever
Leuk, dan ben ik wel benieuwd wie jij bent! Zet ook ff een foto in dat topic anders. Misschien kunnen we nog wel ff een ritje maken zaterdag ofzo.
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 01 Juni 2006
ik krijg er geen foto op wil niet lukken. maar dat van een zaterdag zeker een keer doen ik kan deze zaterdag niet even mee doen aan een toertocht nog net even voor de elfsteden
mijn fiets is wel te zien op het forum jan janssen site
ik krijg er geen foto op wil niet lukken. maar dat van een zaterdag zeker een keer doen ik kan deze zaterdag niet even mee doen aan een toertocht nog net even voor de elfsteden
mijn fiets is wel te zien op het forum jan janssen site
jan janssen bikes 4 ever
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 01 Juni 2006
Leuk, dan ben ik wel benieuwd wie jij bent! Zet ook ff een foto in dat topic anders. Misschien kunnen we nog wel ff een ritje maken zaterdag ofzo.
Hee Mensma de kaart is aangekomen?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 02 Juni 2006
Ja! En ik ben zo laks geweest om het geld nog niet over gemaakt te hebben. In tegenstelling tot jou, want die kaart was super snel binnen. Zodra ik vanmiddag thuis ben maak ik het geld over!
Heel veel dank! (schrok nog wel even van de opdruk op de enveloppe)
Ja! En ik ben zo laks geweest om het geld nog niet over gemaakt te hebben. In tegenstelling tot jou, want die kaart was super snel binnen. Zodra ik vanmiddag thuis ben maak ik het geld over!
Heel veel dank! (schrok nog wel even van de opdruk op de enveloppe)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik start samen met een maat van me in vak 12 om 6:28, als we tenminste op tijd zijn! We moeten helemaal vanuit Kampen aan komen karren dus.... Wij zijn te herkennen aan twee Cannondales. De mijne is een alumniumnkleurige zoals jullie kunnen zien in het Cannondale topic en die van m'n maat is een zwarte uitvoering.
Allemaal succes!!
Allemaal succes!!