Dat ziet er uit als een body die met losse kransjes uitgerust werd.
Gr, Diogenes
Nieuwe wielset, alleen welke??
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 01 Mei 2006
Hoi,
Inderdaad, sluitring niet vast genoeg gezet.
Ciao,
Dat is opmerkelijk, toen ik de cassette overzette (uit de shimano 105 serie) heb ik de sluitring toch goed vastgezet. Er nog een flinke ruk (met beleid) aangegeven terwijl hij volgens het principe vast is vast al dichtzat.
Heeft het zin om deze haakjes lichtjes te bewerken en weer glad te maken?
Of gewoon zo laten?
Hoi,
Inderdaad, sluitring niet vast genoeg gezet.
Ciao,
Dat is opmerkelijk, toen ik de cassette overzette (uit de shimano 105 serie) heb ik de sluitring toch goed vastgezet. Er nog een flinke ruk (met beleid) aangegeven terwijl hij volgens het principe vast is vast al dichtzat.
Heeft het zin om deze haakjes lichtjes te bewerken en weer glad te maken?
Of gewoon zo laten?
You can never be too Specialized
ieee,
mij lijkt het toch het beste om het zo te laten,
wanneer je ze gaat wegwerken, betekent dit waarschijnlijk
dat je een beetje gaat moeten schuren wat weer betekend dat je wat meer speling gaat hebben tussen de pion en de casette.
groetjes
mij lijkt het toch het beste om het zo te laten,
wanneer je ze gaat wegwerken, betekent dit waarschijnlijk
dat je een beetje gaat moeten schuren wat weer betekend dat je wat meer speling gaat hebben tussen de pion en de casette.
groetjes
save a bike,<br>
ride a triathlete
ride a triathlete
Quoten: Origineel geplaatst door simon_p op 08 Januari 2007
Ik ben benieuwd hoe je 9 speed body het gehouden heeft de afgelopen tijd.Ik overweeg ook de eurus + 9 speed body te kopen bijbikepalast, vandaar bedankt,simon
Simon,
De wielen functioneren perfect, en met de 9s body ook geen problemen. Service bij bike-palast ook prima in orde. Zal je geen miskoop aan doen.
Ik ben benieuwd hoe je 9 speed body het gehouden heeft de afgelopen tijd.Ik overweeg ook de eurus + 9 speed body te kopen bijbikepalast, vandaar bedankt,simon
Simon,
De wielen functioneren perfect, en met de 9s body ook geen problemen. Service bij bike-palast ook prima in orde. Zal je geen miskoop aan doen.
You can never be too Specialized
-
- Forum-lid
dit zijn ook echt prachtige wielen de campagnolo shamalze zijn maar 1395 gr en denk toch wel hele goeie
sommige profs zullen er dees jaar ook met rijden
sommige profs zullen er dees jaar ook met rijden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het overdreven geel, niet mooi. Deze wielen zouden in het zwart veel mooier zijn in mijn ogen.
@CF: wellicht eens even naar je eigen spelling kijken?
@CF: wellicht eens even naar je eigen spelling kijken?
Less is bore