Quoten: Origineel geplaatst door Schapje op 19 September 2006
Als gezonde sporter ben je uiteraard bloeddonor dus je neemt gewoon je kaartje van de bloedbank mee. Simpel toch?
ik ben idd bloeddonor, maar die kaart neem ik niet mee hor, ik heb m'n telefoon wel bij me als ik alleen ga trainen, daarin kunnen ze vast wel een telefoonnummer vinden als ze het thuisfront moeten bellen, en als ik train in de groep weet er altijd wel iemand wie ik ben. En die bloedgroep, dat vinden ze in het ziekenhuis wel uit.
Sticker naam/bloedgroep
Ik heb een bloedgroepkaart van het labo waar m'n bloedgroep bepaald werd.
Dit heeft dezelfde afmeting als een bankkaart en een Belgische ID-kaart.
Dus je hebt geld, ID en bloedgroepkaart en 't weegt niks en 't neemt geen plaats in.
Dit heeft dezelfde afmeting als een bankkaart en een Belgische ID-kaart.
Dus je hebt geld, ID en bloedgroepkaart en 't weegt niks en 't neemt geen plaats in.
Quoten: Origineel geplaatst door Schapje op 19 September 2006
Als gezonde sporter ben je uiteraard bloeddonor dus je neemt gewoon je kaartje van de bloedbank mee. Simpel toch?
Mijn vriendin is arts en raadt het mensen die veel sporten (en zeker als ze nu en dan tot het gaatje gaan) af om bloed te doneren. Om het simpele feit dat je lichaam die rode bloedcellen hard nodig heeft. Doneren bevordert je herstel ook niet...
Mijn vriendin is arts en raadt het mensen die veel sporten (en zeker als ze nu en dan tot het gaatje gaan) af om bloed te doneren. Om het simpele feit dat je lichaam die rode bloedcellen hard nodig heeft. Doneren bevordert je herstel ook niet...
Mijn vriendin toevallig ook arts en die zegt dat 't onzin is. Misschien vlak voor een topprestatie, ja. Maar je lichaam maakt die extra bloedlichaampjes zo weer aan. Binnen 8 dagen meen ik.
Ik blijf in ieder geval bloed geven en proud to do so
Ik blijf in ieder geval bloed geven en proud to do so