Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Stickers Cosmic Carbon
Hallo!
Maakt u nog steeds deze stickers?
Heb een nieuwe fiets besteld (= bijna binnen) en ben op zoek naar witte of rode stickers voor mijn Cosmic Carbon wielen.
Hoor graag wat de mogelijkheden en de kosten zijn!
Met vriendelijke groet,
Sander Kuipers
Maakt u nog steeds deze stickers?
Heb een nieuwe fiets besteld (= bijna binnen) en ben op zoek naar witte of rode stickers voor mijn Cosmic Carbon wielen.
Hoor graag wat de mogelijkheden en de kosten zijn!
Met vriendelijke groet,
Sander Kuipers
-
- Forum-lid
Ja het kan nog steeds, hoe kan ik je bereiken dan?
Wellicht heb je wat foto's die je mij kan meelen?! smkuipers@hotmail.com
Zou je dan in de meel ook prijs, levertijd, kleuren e.d. kunnen vermelden?
Alvast bedankt!
Zou je dan in de meel ook prijs, levertijd, kleuren e.d. kunnen vermelden?
Alvast bedankt!
-
- Forum-lid
Sharkman mail jij kuipers? Jij was tenslotte eerder met antwoorden op zijn vraag.
En om aan te geven dat het hier niet om een handel gaat waar geld mee verdient wordt.
En om aan te geven dat het hier niet om een handel gaat waar geld mee verdient wordt.
Hallo sharkman, heb interesse voor de zilvere stickers model 2005, kan jij mij mailen op vanderlinden.jan@telenet.be
-
- Forum-lid
*Sharkman:
ik las over je problemen met de metaalkleurige stickers. Wat is hierbij het probleem? Dat je niet over het goede materiaal beschikt? Wij hebben op het werk veel van dit soort stickers gedrukt (chroom- en titaniumkleurig) op flinterdun folie-achtig materiaal voor diverse fietsfabrikanten. Misschien kan ik je op weg helpen?
ik las over je problemen met de metaalkleurige stickers. Wat is hierbij het probleem? Dat je niet over het goede materiaal beschikt? Wij hebben op het werk veel van dit soort stickers gedrukt (chroom- en titaniumkleurig) op flinterdun folie-achtig materiaal voor diverse fietsfabrikanten. Misschien kan ik je op weg helpen?
Hallo Sharkman,
Ook ik heb interesse in je cosmic stickers (nieuw model). Zijn ze te maken in het wit, met rood SSC logo? En wat kost het?Per mail te bereiken op:
------------@hotmail.com
Ook ik heb interesse in je cosmic stickers (nieuw model). Zijn ze te maken in het wit, met rood SSC logo? En wat kost het?Per mail te bereiken op:
------------@hotmail.com
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
damn, daar had ik dus echt niet aan gedacht. En nu valt de post natuurlijk niet meer te editen... MSS kan een MOD alsnog m'n email weghalen???
Zie nu ook dat Sharkman's adres gewoon in z'n profiel staat. Lekker handig bezig...
Zie nu ook dat Sharkman's adres gewoon in z'n profiel staat. Lekker handig bezig...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?