Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forum sfeer

noppie
Forum-lid

noppie 28 feb 2006 00:02

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Februari 2006

Big Rosa en Noppie gaan ten strijden : wij zijn de beschermers van dit forum wie aan "ons" Komt heeft een Probleem, de messen legge al klaar om te  "sneije"

One four all and all four one.
kiekeboe

jee-es
Forum-lid

jee-es 28 feb 2006 00:14

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 27 Februari 2006

Big Rosa en Noppie gaan ten strijden : wij zijn de beschermers van dit forum wie aan "ons" Komt heeft een Probleem, de messen legge al klaar om te  "sneije"

One four all and all four one.

"iets " met Musketiers of zo! dat waren er dacht ik ook vier

Aha, gezellig! Ik doe mee!! Zal het goed doen op m'n CV: Moraalridder Nu missen we er nog maar één, wie voelt zich geroepen??
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 28 feb 2006 00:28

Zal ik D'Artagnan spelen ?
Missen we nog een Milady.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 28 feb 2006 10:16

Naast dit forum bezoek ik nog een aantal andere fora. Wat mij opvalt op het forum van Fiets is dat er veel kennis uitgewisseld wordt. Het valt mij ook op dat een aantal leden (al dan niet bewust) vragen graag benutten om hun kennis en mening zeer breed te etaleren. Daar is niets mis mee, het levert in de meeste gevallen een goed gemotiveerd antwoord op dat vanuit meerdere invalshoeken belicht wordt. Op de overige lezers kan dit breed etaleren van kennis mogelijk overkomen als overdreven erudiet.
Niet onderbouwde bijdragen (zoals "renner X gebruikt doping") vallen voor mij in de categorie zinloze kreten en hebben enkel amusementswaarde.
De discussie op wielertoerist.nl is inderdaad vermakelijk. Het verschil in taal tussen Nederland en Vlaanderen houdt een aantal mensen blijkbaar erg bezig.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

trudie
Forum-lid

trudie 28 feb 2006 19:02

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 27 Februari 2006

Mag ik dat zijn...please please please!!
FF on topic...ook ik kan me niet vinden in de woorden van de topic starter. Ik vind dat we hier op het forum absoluut geen last hebben van korte lontjes.
Ik ben iemand die nooit zo op de voorgrond treedt maar op dit forum wil ik me nog wel eens "laten gaan".. Ik voel me hier vertrouwd.

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 28 feb 2006 20:13

Zelf ben ik de ene keer actiever dan de andere op het forum, maar ik vind het allemaal heel gemoedelijk gaan. Ik kan mij dus ook niet vinden in de mening van de topic starter.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

colnagog
Forum-lid

colnagog 28 feb 2006 21:21

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 28 Februari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 27 Februari 2006

Mag ik dat zijn...please please please!!
FF on topic...ook ik kan me niet vinden in de woorden van de topic starter. Ik vind dat we hier op het forum absoluut geen last hebben van korte lontjes.
Ik ben iemand die nooit zo op de voorgrond treedt maar op dit forum wil ik me nog wel eens "laten gaan".. Ik voel me hier vertrouwd.

Dat kan ook met leeftijd te maken hebben.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie