Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Kleine ergernissen topic

chielgymbroek
Forum-lid

chielgymbroek 20 feb 2006 18:59

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 20 Februari 2006

nog een ergenis, zijn langzame fietsters zonder verstand! ik heb een belletje op mijn stuur zodat ik netjes kan bellen en niet hoef te schreeuwen. maar wat doen die sukkels , je belt, en vervolgens gaan ze naar links om dan achteruit te kijken wat er aan komt! een fietser!!!!! geen olifant met een belletje!

Helemaal mee eens! Ook een grote ergenis van mij. Had eerst ook een belletje op mijn fiets met bovenstaand gevolg. Nu ik gewoon asociaal PARDON roep kijken ze ineens niet meer om, en gaan ze gelijk opzij. Voor mij geen belletje meer dus, al klinkt het misschien asociaal.
Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 20 Februari 2006

glas op het fietspad waar de heren automobilisten meestal door hun onvoorzichtigheid het gat van hun voorganger hebben gekust en men achteraf te lui is om dat glas even van het fietspad te borstelen. Als een opgelet hoe vuil fietspaden kunnen zijn tov de wegen ?

En weet je door wie dat glas op het fietspad komt? Door de heren van de politie die het glas van de koplampen e.d. van de weg op het fietspad schuiven! Te lui, of te onderdoordacht om te kunnen bedenken dat juist fietsers last hebben van glas in bandjes ipv auto's.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 feb 2006 19:25

@ Who cares, nee dat was ik niet. Van 't weekend alleen op de racefiets en tacx gezeten.
@Chiel nog wat. Dat is echt onzin in 90% van de gevallen. Ik kom nooit glas op een provenciale weg tegen. Het zijn altijd kapotte drank flessen in dorpen en steden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 20 feb 2006 19:55

Mijn favoriete MTB speeltuin is het natuurreservaat "de Teut" in Zonhoven. Ja mijnheer ik blijf op de paadjes.
Eénmaal vier crossmotoren achter mij aan gehad op een singletrack, drie waren snel voorbij maar de vierde heb ik zeker nog  1km achter mij gehouden. De singletrack was direct vernield, keien uit de grond getrokken enz. De week nadien was de singletrack afgesloten. Vorig jaar had ik ineens twee quads achter mij aan !  Hiermee vergeleken zijn de ruiters die je er regelmatig tegenkomt en die daar ook niet toegelaten zijn maar een kleine ergernis. Op 't ogenblik zijn er beheerswerken bezig : met zware kranen en werfkamions rijden ze nu de paadjes wel helemaal stuk, bah. Nu ja, dat moet nu eenmaal gebeuren en de natuur herstelt zich wel.

rtimeepic
Forum-lid

rtimeepic 20 feb 2006 20:19

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 18 Februari 2006

Paarden, en dan met name hun stront!!!! op het fietspad

Sorry van R Time / Epic en zijn stront producerend vervoermiddel helaas geen Carbon stront !

IMG id=thepic title=Click to visit ImageShack for Image Hosting! style=WIDTH: 348px; HEIGHT: 324px onclick=scaleImg height=416 alt=img50/7990/robinontheparc4nu.jpg src= http://img50.imageshack.us/img50/7990/r ... arc4nu.jpg>

ps: bikers die langs de kant staan te pissen & in hun blote reet naast de auto omkledend verdienen ook niet de schoonheidsprijs. Paard slachtwaarde is 2 a 3euro per kilo > restwaarde fiets !
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

chielgymbroek
Forum-lid

chielgymbroek 20 feb 2006 21:06

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 20 Februari 2006

@Chiel nog wat. Dat is echt onzin in 90% van de gevallen. Ik kom nooit glas op een provenciale weg tegen. Het zijn altijd kapotte drank flessen in dorpen en steden.

@ Amclassic-fan: Ik zei ook niet glas op het fietspad in 100% van gevallen afkomstig is van auto's, maar als het wel geval is vaak door bovengenoemde reden. Binnen de bebouwde kom is zijn het inderdaad vaak kapotte bierflesjes e.d.. Heel irritant en zinloos. 

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 20 feb 2006 23:38

Vanmorgen was het bijna weer raak!!! Zo'n sukkel in een vette Audi die dacht nog ff voor mij rechtsaf te kunnen slaan.... Hij kon nog net remmen.. de malloot!! Pffffff...  Ik hou sinds mijn ongeval van een soortgelijke situatie 10 jaar geleden, hier altijd rekening mee op kruispunten, en heb daarom altijd mijn vingertjes standby..! Bij de remmen wel te verstaan..die middelste komt later wel
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

roeieber
Forum-lid

roeieber 21 feb 2006 13:17

Een snelheid- of cadanssensor instaleren en dat je hem niet aan het werken krijgt. Kan ik uren mee zoet zijn. En dan (standaard) van de fabrikant te horen krijgen:"heb je hem wel goed en volgens voorschrift gemonteerd???"Ja, duh!Blijkt dat ding (opgestuurd) dus gewoon defect te zijn, waarom koop ik altijd die defecte?
I Am SpeCiAliZed

fietslicht
Forum-lid

fietslicht 21 feb 2006 16:47

Kleine ergernis:
Mede fiets vriend die harder fietst!
Kan ik echt niet tegen, dus maar weer harder trainen
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.

trudie
Forum-lid

trudie 21 feb 2006 17:24

Bij twijfelachtig weer besluiten niet te gaan....achteraf blijkt het het mooiste weer van de wereld te zijn.  Dan baal je echt en je kunt niemand anders de schuld geven.

jee-es
Forum-lid

jee-es 21 feb 2006 17:42

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 21 Februari 2006

Bij twijfelachtig weer besluiten niet te gaan....achteraf blijkt het het mooiste weer van de wereld te zijn.  Dan baal je echt en je kunt niemand anders de schuld geven.

En daarvoor zijn er dus websites die je kunnen vertellen of het gaat regenen http://onnachrichten.t-online.de/c/17/6 ... 62158.html
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 21 feb 2006 17:57

Dit weekend wordt het erg mooi weer. Zonnetje, 3 a 4 graden. Normale wind.
En dan toch een bui op je harses krijgen. Dat is pas ergerlijk...

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 21 feb 2006 19:42

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 21 Februari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 21 Februari 2006

En daarvoor zijn er dus websites die je kunnen vertellen of het gaat regenen

Zeer juist...deze staat bij mijn favorieten: Tip??
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Plaats reactie