Alles over vakanties op én met de fiets

Hel van Twente

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 18 mei 2006 19:57

Quoten: Origineel geplaatst door Zaaf op 18 Mei 2006

Leuke tocht volgens mij, jammer dat ie op een werkdag is. Zou 'm graag eens rijden. Maar wat is er vorig jaar gebeurd? Ik zie in eerdere postings over deze tocht allerlei verwijzingen naar gebeurtenissen in duitsland tijdens de vorige editie?

Dat is juist het leukste van deze tocht, dat ie op een werkdag is!!!!Een goede reden om een vrije dag te nemen. Doe dat elk jaar!
Vorig jaar een akkefietje geweest met een ongeluk op Duits grondgebied waarbij de organisatie aansprakelijk is gesteld of iets dergelijks.
Maar ook dit jaar was de tocht errug mooi, route 160 km  Rijssen, Markelo, Holten, Helledoorn, Lemmele en via Hoge Hexel en Wierden terug naar Almelo. Met de nodige klimmetjes, heb Duitsland niet gemist
Ik heb weer genoten, volgend jaar 9 mei en weer op Duitse bodem stond er op de routebeschrijving!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

noppie
Forum-lid

noppie 18 mei 2006 20:42

Quoten: Origineel geplaatst door cube op 18 Mei 2006

Ik heb jou wel gezien Noppie, je fietste mij voorbij. had een shirt aan van ruitendrie. ik fietste met  de mensen mee die op een tandem reden met het bert en ernie shirt aan.

Ja die twee met bert en ernie heb ik gezien. Die fietste in een grote club mee. Ik zat toen achter 4 renners van kokkiebikes die gingen toch een tandje te snel voor mij.
kiekeboe

colnagog
Forum-lid

colnagog 18 mei 2006 23:47

Quoten: Origineel geplaatst door cube op 18 Mei 2006

Ik heb jou wel gezien Noppie, je fietste mij voorbij. had een shirt aan van ruitendrie. ik fietste met  de mensen mee die op een tandem reden met het bert en ernie shirt aan.

heb ik jullie ook gezien. wij reden in blauw wit flanderijn shirt
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie