Moots
-
- Forum-lid
Raar, heb ze ook eens gemaild, zelfde dag antwoord van inderdaad Roy. Probeer het nog eens anders, kan ook over het hoofd gezien zijn of een mailserver probleem.
Vreemd. Over het algemeen reageren ze zeer allert en enthausiast. Bel ze anders gewoon even op:
0492 663519
Ze hebben hele ruime winkel openings tijden maar zijn maandag helaas gesloten:
Openingstijden
Ma.
Gesloten
Di.
9.00
-
20.00
Wo.
9.00
-
18.00
Do.
9.00
-
20.00
Vr.
9.00
-
20.00
Za.
9.00
-
17.00
0492 663519
Ze hebben hele ruime winkel openings tijden maar zijn maandag helaas gesloten:
Openingstijden
Ma.
Gesloten
Di.
9.00
-
20.00
Wo.
9.00
-
18.00
Do.
9.00
-
20.00
Vr.
9.00
-
20.00
Za.
9.00
-
17.00
nderw:
Moots cyclocross...
Datum:
9-1-2006 23:50:49 West-Europa (standaardtijd)
Van:
TimoWr
Aan:
info@johnknoops.nlGeachte heer, mevrouw,Ik overweeg de aanschaf van een Moots cyclocross frame. Ik heb begrepen dat een los frame 2300 Euro kost in de gewone en 2800 Euro in de extralight versie. Kunt u dit bevestigen en mij iets vertellen over de levertijden, e.d.? Het gaat om een gewoon frame (Psychlo-X), met een gewone 1 1/8 balhoofdbuis (niet geïntergreert), met een matte (satin?) finish.mvg,Timo
Moots cyclocross...
Datum:
9-1-2006 23:50:49 West-Europa (standaardtijd)
Van:
TimoWr
Aan:
info@johnknoops.nlGeachte heer, mevrouw,Ik overweeg de aanschaf van een Moots cyclocross frame. Ik heb begrepen dat een los frame 2300 Euro kost in de gewone en 2800 Euro in de extralight versie. Kunt u dit bevestigen en mij iets vertellen over de levertijden, e.d.? Het gaat om een gewoon frame (Psychlo-X), met een gewone 1 1/8 balhoofdbuis (niet geïntergreert), met een matte (satin?) finish.mvg,Timo
-
- Forum-lid
Beste Timo,
We hebben je aanvraag ontvangen omtrend je interesse in het kopen van een Moots cyclo-cross frame.
Op de e-mail die je me toen stuurde (10-januari), heb ik direct gereageerd via e-mail met de prijzen hierin vermeld en tevens het bericht dat ik moest informeren voor de levertijden van de frames, hierop heb ik gelijk gereageerd op 11-januari j.l.
Zoals ik van je verneem heb jij deze e-mails nooit mogen ontvangen, daarom vraag ik je vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat ik ten allen tijden je vragen kan beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Roy van den Tillaart, John Knoops "Passion for Bikes"
We hebben je aanvraag ontvangen omtrend je interesse in het kopen van een Moots cyclo-cross frame.
Op de e-mail die je me toen stuurde (10-januari), heb ik direct gereageerd via e-mail met de prijzen hierin vermeld en tevens het bericht dat ik moest informeren voor de levertijden van de frames, hierop heb ik gelijk gereageerd op 11-januari j.l.
Zoals ik van je verneem heb jij deze e-mails nooit mogen ontvangen, daarom vraag ik je vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat ik ten allen tijden je vragen kan beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Roy van den Tillaart, John Knoops "Passion for Bikes"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Timo,
Had je mail ontvangen, wanneer ik de mail naar je @cs.com adres stuur krijg ik het steeds terug. Heb daarom het antwoord per mail naar je hotmail adres gestuurd.
Heb je nog vragen bel me dan anders even op, 0492 - 663519
Mvg,
Roy van den Tillaart
Had je mail ontvangen, wanneer ik de mail naar je @cs.com adres stuur krijg ik het steeds terug. Heb daarom het antwoord per mail naar je hotmail adres gestuurd.
Heb je nog vragen bel me dan anders even op, 0492 - 663519
Mvg,
Roy van den Tillaart