Mavic Cosmic Carbon SL 2011
-
- Forum-lid
Ik zit eraan te denken om de cosmics aan te schaffen voor mijn pinarello fp6. Wil graag hoge velgen rijden en in deze prijsklasse zijn denk ik geen betere aanbiedingen te vinden (correct me if im wrong).
Ga vanavond even photoshoppen hoe de looks zijn.
Ga vanavond even photoshoppen hoe de looks zijn.
Pinarello FP6 de echte Italiaan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Kelmo23 schreef:Ik vind het topwielen! Ik denk dat ze heel goed zullen staan in je fp6 Fabian. Ik heb ze nu in m'n fpquattro zitten. Zie pina forum voor de foto's.
hier een directe link naar de fiets van Kelmo23. mooi om de cosmics in de quattro te zien
Ik heb bij hopmans gisteren de Mavic Cosmic Carbon SL wielset gehaald voor een nette prijs van 675 euro. Komt op een Pinarello FP6 frame. Ik heb veel resencies gelezen en wilde graag en hoge wielset hebben.
Zal jullie binnenkort eens bijpraten over de stijfheid en rij-eigenschappen.
Zal jullie binnenkort eens bijpraten over de stijfheid en rij-eigenschappen.
Wielrennen.. Verslavend als geen ander.
|Pinarello FP6|
|Pinarello FP6|
Mooi zijn ze zeker Robske Overigens, na enkele ritjes te hebben gemaakt.. UITERMATE TEVREDEN!
Hierbij een pic van mijn Eddy met cosmic carbon!
[img=http://www.hvbergeijk.nl/downloads/eddy-mavic.jpg]
[img=http://www.hvbergeijk.nl/downloads/eddy-mavic.jpg]
Mr Yellow schreef:Mooi zijn ze zeker Robske Overigens, na enkele ritjes te hebben gemaakt.. UITERMATE TEVREDEN!
Het forum ook gevonden zie ik :p
De wielen bevallen mij ook zeer goed (een stuk beter in ieder geval dan mijn conditie ).
Stevens SLC SL
ApoJapo schreef:Vraagje, hoe pomp je deze banden op :S
ps. heb ze gekocht bij Rose.de en er zitten van die lange verlengstukken op die je eraf kan draaien zonder dat er lucht uitgaat.
Je zou binnenbanden met lange ventielen aan kunnen schaffen.
Zijn ook gewoon bij Rose verkrijgbaar..
ik heb zelf altijd continental met 80mm ventiel
@ApoJapo ik heb gewoon ventielverlengers van BBB in mijn Cosmic SL, hierbij gebruik ik schwalbe binnenbanden nr20 met een ventiel van 42mm. Bij deze ventielband kan je de ventiel kern losdraaien waardoor je gebruik kan maken van ventielverlengers. Tot dusver geen lekkages en andere dingen.
Wel een TIP om je ventielverlengers wat af te plakken zodat ze niet rammelen tegen je carbonvelg.
Wel een TIP om je ventielverlengers wat af te plakken zodat ze niet rammelen tegen je carbonvelg.
Wielrennen.. Verslavend als geen ander.
|Pinarello FP6|
|Pinarello FP6|