Uiterlijk fiets wijzigen
Bedankt voor de vele reacties. Zoals verwacht loopt e.e.a. redelijk uiteen maar valt de witterst optie toch zeker wel af.
Wat ik al gedaan heb:
- zadel staat in het midden van de brug
- zwarte banden: continental GP 4 season (en op de achterband een zwarte trainingsband)
- decals van de velgen gehaald
Ik heb ook al een aantal bestellingen gedaan:
- San Marco Ponza Power (zwart)
- lizard skins (zwart)
- Tacx Tao bidonhouders (zwart)
- Continental zadeltasje
- Frame stickers met mijn naam (kan dat of is dat euhhhh???)
Nog op de planning
- Nieuwe wielset met zwarte velgen (heb een mail naar Zoran gestuurd), hoewel ik de aanpassing van apexrider ook erg mooi vind, misschien dat er toch witte velgen op komen, daar ben ik nog niet uit.
- Micropomp (die in mijn zak past of niet opvalt)
Tegen de tijd dat alles binnen is en gemonteerd zal ik een nieuwe foto plaatsen.
Wat ik al gedaan heb:
- zadel staat in het midden van de brug
- zwarte banden: continental GP 4 season (en op de achterband een zwarte trainingsband)
- decals van de velgen gehaald
Ik heb ook al een aantal bestellingen gedaan:
- San Marco Ponza Power (zwart)
- lizard skins (zwart)
- Tacx Tao bidonhouders (zwart)
- Continental zadeltasje
- Frame stickers met mijn naam (kan dat of is dat euhhhh???)
Nog op de planning
- Nieuwe wielset met zwarte velgen (heb een mail naar Zoran gestuurd), hoewel ik de aanpassing van apexrider ook erg mooi vind, misschien dat er toch witte velgen op komen, daar ben ik nog niet uit.
- Micropomp (die in mijn zak past of niet opvalt)
Tegen de tijd dat alles binnen is en gemonteerd zal ik een nieuwe foto plaatsen.
Keep calm and pedal like you stole it
Kees0251 schreef:
Dus jij zet een fiets op de kop als je een band wil vervangen?
Vuile handjes?
Hoe kom je erbij dat iemand z'n fiets op z'n kop zet? Dat heeft niemand hier geschreven, behalve jij. En waarom je de ketting erbij moet halen snap ik ook niet helemaal...
Hetgeen over vuile handen i.c.m. een wit zadel en stuurlint slaat op het (straat-)vuil dat op je banden en wielen zit en je hoe dan ook mee in contact komt als je een binnenband gaat wisselen/plakken.
Hetgeen over vuile handen i.c.m. een wit zadel en stuurlint slaat op het (straat-)vuil dat op je banden en wielen zit en je hoe dan ook mee in contact komt als je een binnenband gaat wisselen/plakken.
Ach ja, Photoshop. Dat ik daar niet aan gedacht had. Dus maar wat in elkaar geknutseld.
Ik denk dat dit het moet gaan worden. Ik geloof wel dat ik wat hulp nodig ga hebben bij de stickers van de velgen, maar daar vind ik hier vast wel iemand voor...
[img=http://img9.imageshack.us/img9/9559/meridao.jpg]
Ik denk dat dit het moet gaan worden. Ik geloof wel dat ik wat hulp nodig ga hebben bij de stickers van de velgen, maar daar vind ik hier vast wel iemand voor...
[img=http://img9.imageshack.us/img9/9559/meridao.jpg]
Keep calm and pedal like you stole it
Hij is heel cool zo! Vind zelf een zadelpen zonder setback altijd nog wat mooier staan. Door setback vind ik een fiets altijd zo 'lui' ogen.
Wel een hele vette 'shop'!!
Maar dan het belangrijkste, hoe bevalt de fiets? Heb je er wel plezier van?
Wel een hele vette 'shop'!!
Maar dan het belangrijkste, hoe bevalt de fiets? Heb je er wel plezier van?